All Retail
Опубліковано

Metro спростовує чутки про вихід з Бельгії та Індії

Теги:
Metro
AR ексклюзив
Фото:
tomfoto.de

На прес-конференції сьогодні німецький рітейлер Metro поділився своїм баченням майбутнього. Група прагне розвиватися за допомогою оптової торгівлі та електронної комерції, і заперечує будь-які чутки про вихід з Бельгії та Індії.

В Інтернеті Metro хоче розвиватися, відкриваючи свою платформу електронної комерції для сторонніх продавців і розширюючи її до двох нових країн на рік. За минулий рік онлайн-обіг Metro вже зріс у чотири рази, зокрема завдяки успіху зовнішніх продавців.

Німецька компанія каже, що задоволена наявною мережею магазинів, називаючи портфель магазинів привабливим і збалансованим. Перетворюючи магазини в багатоканальні центри для постачання місцевих клієнтів, каже головний виконавчий директор Рафаель Гассет. Зрештою, рішення про закриття бельгійської (та індійської) філії, звичайно, ще не прийнято, каже генеральний директор Штеффен Гройбель.

Metro також пишається деякими успішними процесами трансформації. У Румунії група досягла зміни, покращивши ціни та підвищивши продуктивність. В Іспанії група запустила успішну програму лояльності MakroPlus, яка зараз розгортається в більшій кількості країн.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або