Unilever спрощує організаційну структуру
- Фото:
- Retail Detail
Unilever оголосила про організаційні зміни в компанії, спрямовані на спрощення структури бізнесу та пріоритезацію категорій.
Компанія перейде від поточної матричної структури до управління в рамках наступних пʼяти бізнес-груп: краса та гарне самопочуття, особиста гігієна, побутова хімія, продовольство та морозиво. Кожна бізнес-група нестиме відповідальність за реалізацію власної стратегії, свій розвиток та збільшення прибутку.
- Наша нова організаційна модель розроблялася протягом останнього року, вона спрямована на подальше підвищення результативності нашого бізнесу. Поділ на пʼять бізнес-груп дозволить нам ефективніше реагувати на запити споживачів та ринкові зміни, при цьому кожна бізнес-група нестиме відповідальність за свої показники, — коментує Алан Джоуп, головний посадовець Unilever. — Зростання бізнесу залишається пріоритетом для Unilever, і ми переконані, що зміна організаційної структури допоможе нам досягти цієї мети.
Ефективне функціонування пʼяти бізнес-груп підтримуватиметься підрозділом Unilever з бізнес-операцій, що забезпечить наявність необхідних технологічних рішень, систем та процесів для їх розвитку та підвищення ефективності роботи на глобальному та локальному ринках. За формування загальної стратегії компанії відповідатиме новий корпоративний центр Unilever, — пише new-retail.ru
Запропонована нова організаційна модель призведе до зниження чисельності старшого менеджменту компанії приблизно на 15%, а також чисельності менеджерів та фахівців на 5%, що відповідає 1500 вакансій по всьому світу. Усі зміни обговорюватимуться особисто зі співробітниками.
Перераховані вище зміни не повинні торкнутися виробничих команд. Усі витрати, що стосуються нової структури, здійснюватимуться в рамках уже існуючих інвестиційних планів з реструктуризації.