All Retail
Опубліковано

ТОП-15 продуктових хітів сирної галузі 2021 року

Теги:
сир

Експерти компанії Ardis Group проаналізували попит на імпортовану продукцію у 2021 році та визначили 15 продуктових хітів, які викликають довіру й користуються популярністю серед споживачів.

Попри кризу та менш інтенсивний розвиток ринку молокопродуктів, ці товари не втрачають попиту — їхній обіг, навпаки, зростає. Це пов’язано з тим, що українці звикли споживати молочну продукцію ще з дитинства. Тому зараз якісна сировина від виробника — запорука створення якісних товарів, і як наслідок — довіра споживачів до брендів.

Відомі молочні бренди

До категорії відомих молочних брендів, які найчастіше обирали українці, входять:

1. Крем-сир, ТМ "Філадельфія";

2. Брі, ТМ "Канторель";

3. ТМ "Паризька Бурьонка" (розсольний продукт).

Популярність саме цих позицій пояснюється тим, що:

  • українці споживають продукцію якісних та вже звичних для них молочних брендів;
  • обирають продукцію, що є зручною та універсальною у використанні;
  • асортимент цих товарів враховує різні смакові уподобання і є доступним для кожного.

Преміум-бренди сирів

Ще одна категорія споживачів у молочній галузі — гурмани. Для них існують ексклюзивні пропозиції на ринку, які здатні вразити своїм вишуканим смаком. Справжні поціновувачі завжди шукають особливі смаки, гідні їхньої уваги. Саме тому їх навряд чи вразиш сиром, який споживають українці кожен день.

До сирів преміум-класу, які українці обирали найбільше, входять:

1. Моцарт 50%, ТМ "Шердінгер";

2. Баварія Блю (міні-вершковий сир із білою пліснявою 72%), ТМ "Бергадер";

3. Амадеус 50%, ТМ "Шердінгер".

Ці позиції сирів привертають увагу своєю історією створення та приваблюють вишуканим, у міру пряним смаком.

Найулюбленіші молочні десерти

Звісно ж, раціон українців не обходиться без десертів! Легкість споживання, зручне упакування, можливість швидко перекусити — те, що важливо для споживачів цієї категорії.

Найчастіше українці споживали ложкові десерти бренду Zott:

1. Цоттіс шоколадний, ТМ "Zott";

2. Десерт зі збитими вершками «Лежуа шоколадний», ТМ "Zott";

3. Цоттіс ванільний, ТМ "Zott".

Саме ці товарні позиції є лідерами внаслідок продажу лінійки у багатьох точках, упізнаваності серед інших торгових марок і довіри до бренду, який уже давно представлений на полицях українських магазинів.

Безмолочні альтернативи

Різні типи харчування дозволяють споживачам обирати продукти, що їм підходять та подобаються найбільше. Окрім молочної продукції, сьогодні активно розвивається напрямок безмолочних альтернатив. Щороку прихильників веганства та вегетаріанства серед українців стає все більше й більше. Тепер усе частіше можна зустріти спеціальні відділи з такою продукцією в магазинах, кафе та ресторанах. ЇЇ споживачі — ті, хто дотримується правильного харчування, і ті, хто робить свідомий вибір на користь того, що вважає прийнятним для себе. Одним із прикладів такого відділу є «Простір вільної їжі», який ми створили разом із мультиформатним ритейлером "Ашан«.

Найбільше у категорії безмолочних альтернатив у 2021 році українці купували:

1. Напій кокосовий «Бариста», ТМ "Джоя";

2. Тофу соєвий, ТМ "Джоя«;

3. Десерт "Аве Веге" шоколадний із вишнею 2,2%, ТМ "Бакома".

Такий вибір споживачів підтверджує одночасно відданість уже звичному смаку кокосового молока та соєвого тофу.

Перші два продукти представлені вже не перший рік на полицях магазинів і мають попит серед споживачів. А ось десерти «Аве Веге» з’явилися тільки у 2021 році, але вже стали безперечними безмолочними хітами, що демонструє відкритість українців до нового.

Компоненти, які найбільше використовували ресторани та кафе у пропрацюванні рецептур

Продуктове різноманіття породжує нові смакові експерименти. В Ardis Group існують спеціальні сервіси готових рішень для бізнесу, які пропонують прості та смачні рецептури для приготування страв.

Найпопулярнішими інгредієнтами є:

1. Моцарела кубиками для приготування піци;

2. Сир твердий тертий мікс 32%, ТМ "Занетті";

3. Крем-сир, ТМ "Філадельфія".

Для професійних чи аматорських кухонь важливими є:

  • зручний формат використання,
  • відповідні характеристики продукту згідно з технологічними вимогами/стандартами,
  • правильна розробка ідеальних рецептур.

Попри те, що тренди споживання молочних продуктів варіюються в залежності від смакових уподобань споживачів, у 2022 році експерти Ardis Group прогнозують підкріплення цих позицій. Можливий розвиток більшого продуктового асортименту, що викличе зацікавленість українців новими смаками. Це призведе до появи інноваційних рішень, які виведуть молочну галузь на новий рівень.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або