All Retail
Опубліковано

Безалкогольний Мундіаль-2022: FIFA чинить тиск на Катар

Чи дозволить Катар продаж алкоголю на стадіонах під час ЧС-2022? Правила проведення чемпіонату світу з футболу категорично забороняють це, але FIFA та концерн AB Inbev усіляко лобіюють рішення, щоб на стадіонах продавалося хоча б пиво версії light.

Влада Катару розглядає можливість послаблення заборони на вживання алкоголю на спортивних заходах. FIFA та її партнер, пивоварна група Anheuser-Busch InBev NV, чинять сильний тиск на уряд арабської країни, щоб він дозволив футбольним уболівальникам пити пиво на стадіонах під час ЧС-2022, — повідомляє Bloomberg.

Ходять чутки, що компромісним рішенням може стати дозвіл на продаж на стадіонах пива зі зниженим вмістом алкоголю, наприклад, спонсором заходу — компанією Bud Light.

На сьогодні жителі Катару дотримуються думки, що алкоголь можна вживати лише у спеціально відведених фан-зонах, які добре знайомі нам із Євро-2012. Водночас господарі не хочуть погоджуватися на продаж пива на стадіонах.

Чемпіонат світу з футболу у Катарі, запланований на листопад-грудень 2022 року, з самого початку викликав суперечки, починаючи від ускладнень, повʼязаних зі спекою, через проблеми із використанням праці нелегалів під час будівництва стадіонів і закінчуючи дрес-кодом, який вимагає, щоб чоловіки та жінки закривали своє тіло від плечей до колін у багатьох громадських місцях, — пише PS.pl

Серед безлічі аргументів, що критикують рішення FIFA провести найважливіше у світі футбольне шоу в консервативній мусульманській країні, де публічні прояви почуттів, шум та пияцтво є табу, особливе місце займає питання продажу алкоголю.

Катар забороняє продаж алкоголю у всіх ресторанах, крім тих, що розташовані на території лакшері-готелів або курортів. Іноземні резиденти можуть купувати пляшки лікеру, пива або вина для домашнього використання лише за згодою свого роботодавця на єдиному складі Qatar Airways на околиці Дохи.

У 2017 році генеральний секретар оргкомітету чемпіонату світу з футболу 2022 року Хасан Аль Таваді заявив, що виступає за заборону алкоголю у громадських місцях і за те, щоб вживання алкоголю було дозволено лише у "віддалених місцях«.

Проте FIFA та виробник Budweiser AB Inbev, які працюють разом з 1986 року, наполягають на подальших поступках. Так, у 2014 році Бразилія ухвалила так званий «Закон Будвайзера», який скасовує місцеві правила, що забороняють продаж пива на стадіонах під час проведення чемпіонату світу з футболу 2014 року.

Представники FIFA та AB InBev заявили, що намагаються створити атмосферу, яка «поважає» звичаї та традиції Катару, роблячи алкоголь доступним для всіх бажаючих.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або