All Retail
Опубліковано

Ринок дискаунтерів у Польщі насичений, як ніколи

Середня відстань між розташуванням дискаунтерів у Польщі скоротилася на 160 метрів.

Також збільшився відсоток магазинів у цьому каналі, яким доводиться конкурувати з іншими дискаунтерами. Темпи зростання кількості магазинів цього типу сповільнюються, оскільки ринок став явно насиченим, — йдеться у звіті агентства Market Side.

Ще у 2011 році середня відстань між дискаунтерами у Польщі становила 776 метрів, а минулого року вона досягла межі 616 метрів. Ринок дискаунтерів пересичується, і найчастіше зустрічається ситуація, коли два дискаунтери стоять на сусідніх ділянках неподалік один від одного, — повідомляє WH.pl

У той же час збільшується і кількість дискаунтерів, яким доводиться боротися із конкурентами того ж каналу. У 2011 році лише у 27% з них у радіусі 500 метрів стояв конкурент, а нині 40% магазинів цього типу зіткнулися з таким станом речей.

Також значно збільшився відсоток магазинів, які мають конкурентів, що розташувалися в радіусі лише 250 метрів. Найбільше їх у магазинів німецької Aldi, адже вони розташовані переважно у великих містах. Найменша конкуренція у польської мережі Biedronka — її точки розташовані здебільшого у невеликих містах та селах, де конкуренція ще не надто гостра.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або