All Retail
Опубліковано

Журнал All Retail: воєнний випуск

Наприкінці лютого жоден з ритейлерів не уявляв, що будь-які плани та розвиток магазинів набудуть кардинально нового напрямку. Зруйновані маркети та склади, пошук нових ланцюгів постачання, графік роботи згідно з комендантськими годинами та вихід відомих брендів з ринку країни-агресора — ось нові реалії ритейлу.

Значна частина матеріалів для поточного випуску журналу була підготовлена ще до воєнної агресії Росії в Україні. Проте певна категорія текстів все ж таки демонструє актуальні закономірності ринку роздрібної торгівлі.

У новому випуску ви знайдете:

Новини ринку: Призупинення експорту з України продовольчих товарів та посилення процесів інфляції в Польщі внаслідок війни в Україні.

Новини компаній: Вихід українських компаній з ринку РФ та зміни у партнерських відносинах українських дискаунтерів.

Інтерв’ю: Ігор Ковальов, керівник департаменту розвитку компанії «Ашан», розповів про еволюцію формату гіпермаркета-дискаунтера та подальші плани.

Інтерв’ю: Про зміну бізнес-моделі магазинів «Варшава» на концепцію фудмаркетів AIWA розповіла власниця мережі Наталія Рекута.

Тренди розробу: Міжнародний сервіс доставки Glovo розвиває напрямок Q-Commerce та мережі мікрофулфілмент центрів (dark stores).

Думка: Ідеальний ритейл-концепт від директора з маркетингу рекламної агенції PaRtyzan.

Думка: На якому етапі ТЦ варто задуматися про дизайн та реконцепт, — розповів директор департаменту стратегічного консалтингу компанії UTG.

Думка: Нові вимоги та обмеження 2022 року у сфері тютюнових виробів та електронних сигарет проаналізувала старший юрист Адвокатського об’єднання Arzinger.

Інтерв’ю: Як мережа магазинів Torba входить у колаборації та інвестує у розвиток інших проектів.

Наше опитування: Рекомендації книг для ритейлу від провідних експертів.

Експансія: Закономірності розвитку мережі EVA у 2021 році.

Інфографіка: Які магазини відкривались в Україні у січні 2022 року (інфографіка).

Підтримуймо економіку та інформаційний фронт разом! Перемога за нами!

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або