Журнал All Retail: воєнний випуск
Наприкінці лютого жоден з ритейлерів не уявляв, що будь-які плани та розвиток магазинів набудуть кардинально нового напрямку. Зруйновані маркети та склади, пошук нових ланцюгів постачання, графік роботи згідно з комендантськими годинами та вихід відомих брендів з ринку країни-агресора — ось нові реалії ритейлу.
Значна частина матеріалів для поточного випуску журналу була підготовлена ще до воєнної агресії Росії в Україні. Проте певна категорія текстів все ж таки демонструє актуальні закономірності ринку роздрібної торгівлі.
У новому випуску ви знайдете:
Новини ринку: Призупинення експорту з України продовольчих товарів та посилення процесів інфляції в Польщі внаслідок війни в Україні.
Новини компаній: Вихід українських компаній з ринку РФ та зміни у партнерських відносинах українських дискаунтерів.
Інтерв’ю: Ігор Ковальов, керівник департаменту розвитку компанії «Ашан», розповів про еволюцію формату гіпермаркета-дискаунтера та подальші плани.
Інтерв’ю: Про зміну бізнес-моделі магазинів «Варшава» на концепцію фудмаркетів AIWA розповіла власниця мережі Наталія Рекута.
Тренди розробу: Міжнародний сервіс доставки Glovo розвиває напрямок Q-Commerce та мережі мікрофулфілмент центрів (dark stores).
Думка: Ідеальний ритейл-концепт від директора з маркетингу рекламної агенції PaRtyzan.
Думка: На якому етапі ТЦ варто задуматися про дизайн та реконцепт, — розповів директор департаменту стратегічного консалтингу компанії UTG.
Думка: Нові вимоги та обмеження 2022 року у сфері тютюнових виробів та електронних сигарет проаналізувала старший юрист Адвокатського об’єднання Arzinger.
Інтерв’ю: Як мережа магазинів Torba входить у колаборації та інвестує у розвиток інших проектів.
Наше опитування: Рекомендації книг для ритейлу від провідних експертів.
Експансія: Закономірності розвитку мережі EVA у 2021 році.
Інфографіка: Які магазини відкривались в Україні у січні 2022 року (інфографіка).
Підтримуймо економіку та інформаційний фронт разом! Перемога за нами!