Травневий випуск журналу All Retail: які торгові мережі можемо втратити після війни, як бізнесу повернути відшкодування та інше
У новому випуску читайте про зміни у ритейлі під час війни, новини ринку та плани західних мереж щодо міжнародної експансії, зокрема — в Україні.
Після двох місяців інформаційного колапсу та адаптації до життя у нових умовах, презентуємо травневий випуск журналу All Retail. Цілком логічно, що через усі публікації, які підіймаються у поточному журналі, проходить тема війни, яка триває зараз в Україні.
В новому журналі Ви прочитаєте статті на такі теми:
Новини ринку. Адам Міщишин замість Lidl в Україні очолив Lidl в Словаччині
ТОП-тема. Ритейл України без «до» і «після»: що відбувається з мережами Східної та Південної України під час війни?
Наше опитування. Торгові компанії порівняли рівень своїх продажів у січні-травні 2022 р. з аналогічним періодом 2021 р.
Подія. Свято польської торгівлі позаду: понад 1000 учасників зібрались на Retail Trends 2022
Тренди ритейлу. Biedronka, Żabka та Eurocash поглядають в бік України: чи будуть польські мережі виходити на наш ринок після війни?
Думка. Як ритейлеру юридично правильно повернути втрачені внаслідок війни кошти?
Подія. Buyer Point 2022: європейські постачальники висловили повагу та підтримку Україні
Інфографіка. Які мережеві магазини відкрились в Україні у квітні 2022 р.
Логістика. Уроки війни в Україні: довгі ланцюги постачання надто вразливі та несуть зависокі ризики для бізнесу.
Щоб оформити підписку на 2022 рік — переходьте за посиланням та отримайте доступ.