All Retail
Опубліковано

Травневий випуск журналу All Retail: які торгові мережі можемо втратити після війни, як бізнесу повернути відшкодування та інше

У новому випуску читайте про зміни у ритейлі під час війни, новини ринку та плани західних мереж щодо міжнародної експансії, зокрема — в Україні.

Після двох місяців інформаційного колапсу та адаптації до життя у нових умовах, презентуємо травневий випуск журналу All Retail. Цілком логічно, що через усі публікації, які підіймаються у поточному журналі, проходить тема війни, яка триває зараз в Україні.

В новому журналі Ви прочитаєте статті на такі теми:

Новини ринку. Адам Міщишин замість Lidl в Україні очолив Lidl в Словаччині

ТОП-тема. Ритейл України без «до» і «після»: що відбувається з мережами Східної та Південної України під час війни?

Наше опитування. Торгові компанії порівняли рівень своїх продажів у січні-травні 2022 р. з аналогічним періодом 2021 р.

Подія. Свято польської торгівлі позаду: понад 1000 учасників зібрались на Retail Trends 2022

Тренди ритейлу. Biedronka, Żabka та Eurocash поглядають в бік України: чи будуть польські мережі виходити на наш ринок після війни?

Думка. Як ритейлеру юридично правильно повернути втрачені внаслідок війни кошти?

Подія. Buyer Point 2022: європейські постачальники висловили повагу та підтримку Україні

Інфографіка. Які мережеві магазини відкрились в Україні у квітні 2022 р.

Логістика. Уроки війни в Україні: довгі ланцюги постачання надто вразливі та несуть зависокі ризики для бізнесу.

Щоб оформити підписку на 2022 рік — переходьте за посиланням та отримайте доступ.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або