Олія, борошно, сир і шоколад з України — виробники продуктів харчування налагоджують партнерство у Польщі
- Фото:
- dobrodiya.com.ua
Українські виробники шоколаду, кондитерських виробів, снеків, сніданків, молочних продуктів, хліба, олії, борошна та інших продуктів харчування хочуть увійти до польських торгових мереж. Їх цікавить співпраця з мережами Żabka, Carrefour, Auchan та Biedronka. Деякі виробництва вже почали переговори з польськими ритейлерами.
З початком російського вторгнення в Україну підприємці, на плечі яких значною мірою лягає тягар підтримки економіки країни та робочих місць, шукають нові ринки збуту та розширення асортименту своєї продукції в Європейському Союзі, а також можливості для розвитку. З цією метою представники підприємств зустрілися у Варшаві з польськими ритейлерами в рамках торгової місії для українських виробників продуктів харчування. На цьому заході було заплановано відвідини офісів торгово-збутових мереж з метою презентації потенціалу українських компаній.
На полицях польських магазинів може з’явитися більше товарів з України
«Ми б хотіли доставляти нашу продукцію до польських магазинів. Ми налаштовані на співпрацю з роздрібними мережами та вже почали переговори про співпрацю з Dino. Ця мережа магазинів знайшла нас сама. Сподіваюся, завдяки цій зустрічі ми налагодимо співпрацю з іншими польськими ритейлерами», — ділиться планами комерційний директор компанії «Зернарі» Михайло Ятковський.
Компанія «Зернарі» входить до групи компаній «Агродар ЛТД», яка з 2000 року активно розвивається у центральних областях України. У розпорядженні знаходиться понад 15 000 га землі. У групі працює понад 400 осіб і три елеватори загальною потужністю 108 тис. тонн. Компанія має багаторічний досвід роботи у міжнародній торгівлі.
Власний склад і перевірений бренд
Деякі українські підприємства, як, наприклад, «Добродія», один із лідерів серед виробників вівсяних пластівців в Україні, не лише шукають можливості входу в польські роздрібні мережі, а й здійснюють інші заходи для оптимізації експортної діяльності.
«Ми відкрили склад у Польщі, куди доставляємо продукцію та вже почали переговори з ритейлерами, одним із наших потенційних контрагентів є Carrefour», — розповідає Анна Прокоф’єва, керівник відділу експорту «Добродія».
Бренд представлений 28 товарними найменуваннями, серед яких вівсяні та мультизернові пластівці, корисні каші, готові суміші, суперфуди та інше. Продукція «Добродія» виготовляється на сучасному виробничому комплексі в Чернігівській області. Завдяки використанню інноваційних технологій у продукції зберігається до 95% користі зерна.
Як зазначає Польсько-українська господарська палата, українські виробники продуктів харчування зіткнулися зі значним скороченням каналів збуту. В умовах бойових дій надзвичайно важливо розвивати експорт, щоб зберегти робочі місця для громадян та підтримати економіку країни. Торгова місія для українських виробників, організована Асоціацією U-Food Ukraine у співпраці з Польсько-Українською Господарчою Палатою, пройшла 26-27 липня 2022 року у Варшаві.