All Retail
Опубліковано

Żabka хоче відкрити автономні магазини Nano в лікарнях, школах і на заводах

Формат Nano дозволив Żabka працювати в магазинах DIY та у фітнес-клубах. Щобільше, ритейлер має намір відкривати торгові об'єкти такого формату також на заводах, у школах і навіть у лікарнях.

Нещодавно лідер польського ринку Żabka подолав символічний бар’єр у 50 автономних магазинів. Це явище європейського масштабу — жодна торгова мережа на нашому континенті не може похвалитися таким чи навіть подібним результатом.

Де ще можуть відкритися магазини Żabka Nano?

«Ми бачимо величезний потенціал у цьому проекті, — підтверджує Павел Грабовський, директор відділу автоматизації Żabka Future. — Це відкриває для нас нові можливості локалізації, дає можливість розвивати багато ринкових ніш, у яких ніхто не працює. Наразі ми тестуємо торгові точки, які працюють у закритих офісах (не плутати з магазином із входом у нижній частині будівлі)», — додає він.

Представник мережі розповідає, що Żabka хотіла б відкривати такі магазини також у лікарнях та на виробничих підприємствах. «Поки не можу розповісти подробиць, але заводи можуть відкрити для цього формату новий шлях розвитку», — підкреслює Павел Грабовський.

З іншого боку, Анна Грабовська, віце-президент правління зі споживчих стратегій групи Żabka, розповіла, планується також відкриття магазинів Nano у школах. «Проект дає нам нові можливості у виборі локацій, адже ми відкриваємо магазини у місцях, де через обмежений простір чи законодавчі вимоги стандартний магазин Żabka не поміститься», — наголошує менеджер.

На її думку, автономні магазини зарекомендують себе не тільки в найбільших агломераціях. «Справа не в розмірі міста. Ключовим фактором у виборі локації є трафік . У випадку цього формату також важливі асортимент і технології, які підтримують продажі та обслуговування клієнтів. На нашу думку, стимулом для відвідування екологічно чистих об’єктів можуть бути різного роду технологічні новинки. Прикладом такої інновації є робот Robbie, якого ми тестували в одній із Żabka Nano. Він готує хот-доги, які є нашим флагманом у традиційних магазинах», — пояснює Анна Грабовська.

З ким Żabka працює над проектом Nano?

Сьогодні магазини Żabka Nano можна знайти у Варшаві, Познані, Труймісті, Вроцлаві, Катовіце та Кракові. Мережа відкрила такі точки не лише у типових для Żabka місцях. Автономні магазини з’явилися, наприклад, в моделі store-in-store в магазинах Decathlon і Leroy Merlin. Żabka Nano також запустили у фітнес-клубі Zdrofit та на кількох станціях варшавського метро. Крім того, мережа налагодила співпрацю з Globalsworth і результатом альянсу стане відкриття магазинів самообслуговування в офісних комплексах з портфоліо цього партнера.

Як заявляє Павел Грабовський, зараз Żabka зосереджується на тестуванні магазинів Nano в різних місцях і в різних містах, щоб зрозуміти, чим специфіка такого закладу у Варшаві відрізняється від, наприклад, Познані. «Ми пам’ятаємо, що концепція Żabka Nano є доповненням до нашої пропозиції, є одним із багатьох форматів, які ми пропонуємо», — підкреслює пан Грабовський.

«Ми також створили кілька нових рішень, які будемо впроваджувати в раніше створені магазини. Наприклад, у магазини Żappka Store можна було зайти за допомогою мобільного додатку Żabka. Щоб потрапити до торгових точок під брендом Żabka Nano, не потрібен додаток Żappka, достатньо будь-якої платіжної картки, додатку Apple Pay або Google Pay або розумного годинника. Завдяки тому, що ми пропонуємо нашим клієнтам багато рішень на вибір, щоразу група потенційних клієнтів, які мають можливість випробувати унікальний досвід покупок, — збільшується», — зазначає Павел Грабовський.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або