Чому європейські експерти вважають «Сільпо» чи не найкращими супермаркетами на континенті?
Профільний журнал про роздрібну торгівлю European Supermarket Magazine (ESM) щороку складає список Europe’s Finest Store. Видання обирає найбільш дивовижні інноваційні та дизайнерські концепції магазинів, які були відкриті або оновлені на європейському ринку ритейлу.
Цього року до переліку найкращих потрапили три супермаркети українського ритейлера «Сільпо»:
- «Сільпо» у стилі «Дизельпанк», відкритий у травні 2021 року у Харкові;
- «Сільпо» за мотивами театру Кабукі, відкритий у серпні 2021 року в Умані;
- «Сільпо» присвячений Бразилії, відкритий у листопаді 2021 року в Києві.
Загалом було висунуто близько 80 магазинів для включення до цьогорічного рейтингу Europe’s Finest. З цього переліку було складено шорт-лист із 30 магазинів-номінантів.
Стівен Вінн-Джонс, головний редактор European Supermarket Magazine, говорить, що завданням профільного журналу є виділити ті магазини, які демонструють динамічні інновації, такі як концепції автономних маркетів, рішення з енергоефективності та новітні підходи до розробки продуктів (наприклад, вулики на даху для виробництва меду). Окрім того, спеціалісти видання виокремлюють магазини, які виділяються своїм дизайном, стилем і художніми нотками.
Щороку до журналу European Supermarket Magazine надходили заявки від декількох українських ритейлерів, але, логічно, що у 2022-му ця кількість показово скоротилася.