All Retail
Опубліковано

Новинка від Фоксі: Фокстрот випускає патріотичну лінійку мерчу до Дня Незалежності

Лисичку одягнули у вишиту сукню, а голову Фоксі на подушці прикрасить вінок з соняшників.

До Дня незалежності України на полицях української мережі електроніки та побутової техніки Фокстрот з’явиться нова фірмова продукція — іграшка «Фоксі Україночка» та подушки «Фоксі у віночку». Високоякісний плюшевий мерч на замовлення бренду створює WP Merchandise, що входить до холдингу TECHIIA.

Лисички виготовлені з гіпоалергенного плюшу та за кольорами і формою повністю нагадує свій віртуальний прототип. Всю продукцію виготовляють на фабриці компанії в Києві. Цей фактор, а також наявність інноваційних підходів у виробництві, стали вирішальними для Фокстрот у пошуку підрядника.

"На етапі розробки корпоративного мерчу важливою складовою його філософії мав стати факт вітчизняного виробництва. Адже бренд мережі електроніки — суто український, і хотілося б, щоб плюшева Фоксі теж була створена в Україні. Крім того, ми ставили перед виробником доволі суворі вимоги: максимально наблизити вигляд іграшки до свого 3D оригіналу. Саме команді висококласних фахівців WP Merchandise вдалося досягти потрібного результату і реалізувати наш задум", — зазначила Леся Нікуліна, начальник відділу торгового маркетингу мережі Фокстрот.

Зазначимо, що першу серію мерчу для Фокстрот (фірмові лисички, плюшеві подушки та брелоки для ключів) WP Merchandise випустила восени минулого року. Як додали у виробника, таким чином компанія виходить за рамки традиційного для себе кіберспортивного мерчу і створює нові колекції у співпраці з українськими брендами.

"Разом з тим, новий напрям не змінює наших підходів до виробництва — це гіпоалергенні матеріали та висока увага до найдрібніших деталей. Саме такими вийшли Фоксі, які, сподіваюся, будуть підіймати настрій та стануть справжніми друзями маленьким українцям", — коментує Ірина Тіміна, CMO WP Merchandise.

Нові товари у роздрібну мережу магазинів надійдуть напередодні 24 серпня. У подальших планах партнерів розширювати фірмову лінійку виробів у плюші відповідно до тенденцій ринку і запитів покупців.

"Для нас дуже символічно, що патріотичну лінійку Фоксі ми випускаємо напередодні Дня Незалежності. Віримо, що вона стане одним з атрибутів нашої духовної сили та надихатиме на Перемогу!", — додали у Фокстрот.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або