All Retail
Опубліковано

АЗС перетворюються на багатопрофільні пункти обслуговування

Теги:
АЗС
convenience
споживчі настрої
Фото:
www.unimot.pl

Заправка автомобіля – це лише одна з багатьох послуг, які пропонують сучасні АЗС. Комерційна, гастрономічна та сервісна пропозиція стрімко зростає. Електрифікація транспорту ще більше прискорить еволюцію галузі, а АЗС стануть багатопрофільними пунктами обслуговування.

Як стверджує Роберт Новек, керуючий директор мережі Avia в Польщі та Україні, Unimot Group, перехід на альтернативне паливо для транспорту означає, що пропозиція автозаправних станцій і магазинів, які там працюють, також має розвиватися, щоб відповідати вимогам клієнтів.

"У довгостроковій перспективі можна прогнозувати появу сучасних хабів обслуговування на основних шляхах сполучення, які матимуть не лише розгалужену інфраструктуру для зарядки акумуляторів чи заправки альтернативними видами палива, а й широкий спектр послуг формату convinience: гастрономія, готельна індустрія та інші послуги сфери обслуговування. Це будуть хаби, метою яких буде ефективне використання вільного часу водіїв, які заряджатимуть транспортні засоби. А така підзарядка триває не так швидко, як звичайними видами палива", — пояснює менеджер.

За словами Роберта Новака, такі місця будуть пропонувати клієнтам як активний, так і пасивний відпочинок.

«Для цього можна використовувати фітнес-клуби, оздоровчі салони, ресторани, оксиген-бари чи просто місця, призначені для відпочинку. Усе вказує на те, що світу подорожей доведеться трохи сповільнитися. Необхідність зупинки створить нові умови для бізнесу, орієнтованого на задоволення потреб водіїв і пасажирів», — прогнозує він.

Подібні тенденції помічає Анджей Кондис, головний операційний директор Moya, член правління Anwim.

"Сучасні АЗС пропонують набагато більше, ніж просто можливість заправити транспорт. Сьогодні це багатогалузеві пункти обслуговування, які часто служать мандрівникам місцем відпочинку за кавою та перекусом. Клієнти також можуть робити покупки, користуватися Інтернетом або іншими послугами, наприклад, забрати посилку чи помити й пропилососити автомобіль", — перераховує він.

У менших містах АЗС часто є специфічними мультисервісними центрами та місцями зустрічі місцевих жителів. Анджей Кондис стверджує, що сьогодні спостерігається важлива зміна у звичках споживачів до покупок, завдяки чому вони прихильні до форматів типу convinience. Клієнти купують менше, але частіше і перш за все — поблизу дому або по дорозі до нього.

За словами менеджера АЗС Moya, останнім часом чіткою тенденцією є більший інтерес до харчової пропозиції.

«Споживачі готові купувати напівфабрикати та страви для приготування вдома. Це ще одна тенденція, яка визначатиме розвиток магазинів, а також гастрономічних концепцій на АЗС», — резюмує він.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або