All Retail
Опубліковано

ТОП-10 food-ритейлерів України за сумарною торговою площею

Всі провідні продовольчі торгові мережі, які діють сьогодні на території України, скоротили обсяги своїх торгових площ за результатами першого півріччя 2022 р. Такі дані наводить дослідницька компанія GT Partners Ukraine.

Війна, і пов’язані з нею окупація та руйнування, завдали не тільки фінансових, а й фізичних збитків ключовим food-ритейлерам, які працюють сьогодні в нашій країні. Сумарну торгову площу своїх об’єктів скоротили навіть лідери ринку — АТБ та Fozzy Group.

Як і у попередні роки, лідером роздрібного ринку України за показником сумарної торгової площі продовжує залишатися мультиформатний холдинг Fozzy Group (Київ). Ця компанія, що управляє мережами супермаркетів «Сільпо», cash&carry Fozzy, магазинів біля дому «Фора», дискаунтерів Thrash! та преміум-маркетів Le Silpo та Favore за 6 місяців 2022 року (в порівнянні з даними на кінець 2021 р.) скоротила свою сумарну площу на 12,6% — до 628 800 кв.м. Нагадаємо, що на кінець червня 2022 р. через руйнування чи близькість розташування до зони військових дій не функціонувало 39 об’єктів компанії, а ще 24 об’єкти залишилися на окупованій території.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або