All Retail
Опубліковано

Black out українських ритейлерів: як торгові мережі готуються до зимового сезону?

З огляду на наближення енергетичної кризи, європейські ритейлери ще влітку розпочали підготовку до складної зими: зокрема, мережі продуктових магазинів E. Leclerc, Carrefour, Systeme U, Intermarche, Auchan, Casino, Franprix, Monoprix і Lidl з організацією Perifem підписали протокол, який використовуватиметься для спільного врегулювання діяльності в умовах енергетичної кризи, що наближається.

В рамках цього проєкту ритейлери повинні дотримуватися загальних рекомендацій енергоощадження: вимикати світлові вивіски на ніч, проводити систематичне зниження інтенсивності освітлення в магазинах, зменшити освітленість торгового залу в робочий час магазинів на 30%, вимикати вентиляцію на ніч та ін.

В Україні, окрім енергетичної кризи, центральною проблемою залишається війна. Значна частина вітчизняних ритейлерів вже опрацьовує план роботи у зимовий період, оскільки можливість дефіциту електроенергії підкріплюється загрозою ракетних атак та руйнування ТЕС.

Традиційний ритейл

Українські ритейлери говорять про те, що ще на початку війни було розроблено та запущено різного роду проєкти енергозбереження, розроблено пам’ятки, основними засадами яких є наступні пункти:

  • контроль температур в холодильному обладнанні;
  • правильне використання систем кондиціонування повітря у режимах охолодження та обігріву (не вмикати кондиціонери, якщо температура повітря не перевищує +25⁰С та не нижча за +18⁰С; не відкривати вікна та двері, якщо працюють кондиціонери, обігрівачі, теплові завіси);
  • неактивний режим роботи комп’ютерної техніки (вимикати монітори системи відеонагляду, касові комп’ютери, офісну оргтехніку тощо на період простою або налаштувати в операційній системі режим енергозбереження; вимкнення екрана через 5 хвилин відсутності активності; запуск режиму сну після 25 хвилин відсутності активності).
×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або