Blackout українських ритейлерів: як торгові мережі готуються до зимового сезону — у вересневому випуску журналу All Retail
Потенційна енергетична криза у світі, проблематичність якої підсилюється війною в Україні та загрозою ракетних обстрілів, змушує вже зараз опрацювати план підготовки до зимового сезону. Більшість ритейлерів розробили схему функціонування в кризових умовах ще на початку війни, а як представники роздрібної торгівлі в Україні та світі готуються до кризи — читайте в матеріалі від All Retail.
Окрім цього, у новому випуску журналу ви знайдете такі публікації:
Інтерв’ю: Ігор М’яленко, співзасновник і директор компанії «Дисплей Україна»: "Напрямок розвитку ритейлу до певної міри задає покупець"
Тренди ритейлу: Покоління Z на радарі роботодавців і маркетологів
Іноземний досвід: Як виглядатиме перша Żabka Eko Smart, нашпигована сучасними технологіями?
Інтерв’ю з засновником девелоперської компанії WR Group Петром Пуняком: "Сьогодні ми готові навіть до нашестя інопланетян"
Дослідження: Звіт DHL: вплив війни в Україні на світові економічні процеси
Думка: Власні торгові марки. Примха чи бізнес-інструмент?
Наше опитування: Яку роль сьогодні відіграють маркетингові дослідження в сучасній роздрібній торгівлі?
Інфографіка: мережеві магазини, які відкрились в Україні у серпні 2022 р.
Щоб отримати доступ до нового випуску, переходьте за посиланням або сконтактуйте з нами за імейлом office@allretail.com.ua або телефонами +38 (067) 370 68 42, +38 (050) 378 78 61.