All Retail
Опубліковано

Lidl підтримує свідоме харчування — сформовано спеціальний пакет рішень

Діяльність мережі спрямована на те, щоб допомогти споживачам прийняти рішення придбати екологічно-чисті продукти. Компанія також хоче розширити пропозицію рослинної продукції.

Як можна забезпечити приблизно 10 мільярдів людей здоровим харчуванням у 2050 році, не завдаючи шкоди планеті? Це питання спонукало провідних вчених комісії EAT-Lancet розробити здорову дієту. Це переважно рослинний раціон, який сприяє вживанню продуктів із низьким викидом вуглецю.

Базуючись на цій моделі дієти, Lidl має намір запропонувати своїм клієнтам новий асортимент продуктів до 2025 року шляхом розширення рослинного асортименту, збільшення частки цільнозернових продуктів у пропозиції та нової маркетингової стратегії.

Lidl також зараз працює над розширеною версією закупівельної політики щодо свідомого харчування, яка, як очікується, буде опублікована до кінця року. Lidl Polska опублікував першу версію цього документа у 2019 році. У «Політиці закупівель — свідоме харчування» описані зобов’язання мережі у сфері здорового харчування: зменшення вмісту солі та цукру в продуктах, зменшення кількості або повна відмова від використання пальмової олії.

Більше рослинного асортименту

До 2025 року Lidl також послідовно збільшуватиме частку джерел рослинного білка в асортименті, в т.ч. шляхом розширення асортименту веганських продуктів, таких як приватна торгова марка Vemondo. З 2023 року мережа розраховуватиме співвідношення джерел білка тваринного походження до протеїну рослинного походження у своїх продуктах і забезпечуватиме доступність цієї інформації.

Більше цільнозернових продуктів у власних брендах Lidl

Як зазначають представники мережі, нещодавні дослідження, такі як Global Nutrition Report, показують, що цільні зерна є найважливішим фактором здорового старіння. Цільнозернові продукти містять більше клітковини, яка допомагає підтримувати здоров’я кишечника та запобігає таким ризикам, як діабет і серцево-судинні захворювання. До 2025 року Lidl поступово збільшить частку цільнозернових продуктів у продуктах власних торгових марок.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або