All Retail
Опубліковано

Керівник Wektoo у Східній Європі: «Наш сервіс пропонує українським торговцям безкоштовне місячне тестування без будь-яких додаткових витрат»

Український бізнес сьогодні суттєво економить на інвестиціях в нові технології. Однак це не засмучує розробників Wektoo - сервісу по контролю за термінами придатності продуктів та мінімізації списань. Про його переваги нам розказав Кароль Циган, директор з розвитку Wektoo у Східній Європі.

— Доброго дня. Іноземні інвестори (зокрема, стартапи) дуже обережно ставляться до діяльності в охопленій війною Україні. Чи турбує цей факт Wektoo?

— Як і вся міжнародна спільнота, ми з великою увагою спостерігаємо за тим, що відбувається в Україні, сподіваючись на повернення до мирних буднів для кожного жителя. У своїй стратегії розвитку у Східній Європі компанія Wektoo визначила експансію в Україні як один зі своїх пріоритетів, багато років спостерігаючи за розвитком місцевого FMCG ринку та можливістю впровадження наших рішень по цифровізації торгових операцій. На самому початку війни, побачивши, що відбувається, ми поставили проект на паузу, тому що в житті є значно важливіші речі — але на цей час плануємо повернутися до своєї роботи в Україні.

Головний офіс вашої компанії знаходиться у Франції, але Wektoo також має філії в різних країнах. Де Ваш сервіс набув сьогодні найбільшої популярності?

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або