All Retail
Опубліковано

Наближається третя і найбільша хвиля цифрової реклами: куди рухаються рекламодавці?

Ринок цифрової реклами пройшов дві потужні хвилі зростання. За словами авторів аналізу, опублікованого на Insider Intelligence, наближається третя і найбільша хвиля, найактивнішими учасниками якої будуть торгові мережі і оператори e-commerce.

Першу хвилю реклами онлайн заполонила пошукові системи, які завоювали панівну позицію на рекламному ринку в стартовому десятилітті 21 століття. Бенефіціарами другої хвилі стали соціальні мережі на чолі з Facebook.

На думку аналітиків, наступна хвиля буде найбільшою — ринок цифрової реклами зараз завойовують компанії з індустрії роздрібної торгівлі.

За оцінками експертів, у 2023 році доходи американських ритейлерів від цифрової реклами становитимуть 45 мільярдів доларів, а наступного року зростуть ще на 10 мільярдів доларів. Таке стрімке зростання пояснюється тим, що за останні роки практично всі великі гравці індустрії роздрібної торгівлі інвестували у власні цифрові медіамережі.

Експерти поділяють цифрові екосистеми ритейлерів (retail media networks) на п’ять категорій. Найбільшими з них є цифрові маркетплейси, такі як Amazon або Shopify.

Друга категорія — це великі роздрібні мережі з FMCG індустрії та багатофіліальні компанії, наприклад Walmart або Target.

Третя категорія складається з медіамереж спеціалізованих магазинів, переважно продуктових магазинів, а також магазинів DIY, електроніки та побутової техніки.

Наступна категорія включає компанії з широким розумінням ринку delivery, а п’ята включає інших учасників комерційного ринку — сайти-агрегатори або пошукові системи ресторанів і готелів.

Зараз беззаперечним королем ринку цифрової реклами в роздрібному медіасегменті є Amazon. Також лідерами є компанії Walmart, яка цього року збільшить доходи від реклами на 42%, та Instacart з сегмента delivery, яка збільшить доходи в цьому сегменті на 41%.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або