All Retail
Опубліковано

1 млн нових клієнтів і спеціальні умови покупки для захисників: як працює програма лояльності у Фокстрот

Кількість учасників кешбек програми ФоксFan протягом останнього року зросла майже на один мільйон – з 12,2 до 13,1 млн осіб.

Стрімке зниження платоспроможності і відтік клієнтів, зменшення попиту і суцільне відчуття невизначеності — з такими проблемами стикнувся чи не кожен український бізнес з початком повномасштабної війни. Гідно прийнявши такі виклики, у напрямку взаємодії з покупцями мережа Фокстрот взяла курс передусім на утримання наявного числа клієнтів та залучення нових шляхом зміцнення персоналізованої комунікації.

Так, суттєвий спад у реєстрації нових покупців, майже на 50%, зі зрозумілих причин, спостерігався протягом березня-квітня 2022 року. Однак уже в травні розпочався етап поступового відновлення і позитивної динаміки. І вже наприкінці року кількість учасників програми лояльності зросла на 15% у порівнянні з мирним лютим.

Більше ніж 97% покупок відбуваються з бонусною картою ФоксFan, а 72% здійснюють повторні покупки, що аналогічно показникам довоєнних місяців.

"Розуміючи значні зміни в житті кожного українця, ми поставили собі за мету залишитися потрібними і корисними нашому споживачу. Але звісно — з урахуванням їхніх можливостей і першочергових потреб. Саме тому ми зберегли основні привілеї програми, такі як кешбек від покупки, вигідні персональні цінові й товарні пропозиції, — зазначив Андрій Прокопів, керівник служби управління взаємовідносинами з покупцями мережі Фокстрот. — Ефективність персоналізованої комунікації в середньому у 5 разів вище, ніж у випадку з масовою комунікацією, тому в рамках програми лояльності ФоксFan приділено особливу увагу розширенню індивідуальних рекомендацій та персональних пропозицій для кожного покупця. Це дозволило утримати левову частину постійних клієнтів, забезпечити більш високу лояльність і залучити майже 1 мільйон нових. А також, на знак подяки і підтримки наших Героїв, ми запровадили спеціальні умови покупки для українських захисників та членів їхніх родин".

Суть цієї пропозиції полягає у наданні додаткової знижки 5% або ж кешбеку 7% від покупки на власну карту ФоксFan для військовослужбовців та їхніх рідних. Діє на постійній основі у роздрібних магазинах Фокстрот, а це наразі — 112 торгівельних точок у 63 містах.

Зазначимо, кешбек програма ФоксFan (до 2021 р. — «Фокс Клуб») — національна програма лояльності мережі Фокстрот, згідно з якою покупці отримують бонуси за покупки і використовують їх для оплати нових покупок. Старт роботи — січень 2006 року. Стати учасником програми можна вже при першій покупці (онлайн або в магазині), отримавши на рахунок до 200 бонусів, які можна витрати на покупку визначеного асортименту товарів. Із інших переваг: доступ до партнерських і закритих акцій, персональні пропозиції тощо.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або