All Retail
Опубліковано

Новий випуск журналу All Retail — EuroShop-2023, інтелектуальна власність у ритейлі та власні торгові марки

Кожен місяць приносить нові виклики і, справляючись з ними, ми набуваємо більшого досвіду. В умовах обмеженої експансії та війни ритейлери знаходять інші канали розвитку: ВТМ, знижки та формати жорстких дискаунтерів. Як ритейлери захищають інтелектуальну власність на торгові марки та яка поточна ситуація з ВТМ, читайте у новому випуску журналу All Retail.

У березневому випуску ви знайдете такі матеріали:

Новини ринку. Carrefour тестує нову концепцію магазинів proximity в Парижі

ТОП-тема. EuroShop-2023 очима українських компаній

Тренди ритейлу. Інтелектуальна власність в ритейлі: для чого українські мережі реєструють і захищають торгові марки?

Наше опитування. Представники торгових мереж розповіли про ситуацію в сегменті власних торгових марок

Думка. Що роблять продуктові ритейлери в соцмережах?

Дослідження. Кардинальне сповільнення експансії: як війна в Україні загальмувала розвиток сектору дрогері?

Інтерв’ю. Еволюція жорстких дискаунтерів в Україні: як на півдні України розвивається проект магазинів "ПЮРЕ"

Консалтинг. Чи можливо придбати страхування життя в Україні з лікуванням співробітників за кордоном?

Інфографіка. Які магазини відкрилися в Україні в лютому 2023 року

Будьте в курсі останніх новин світу ритейлу разом з нами!

Щоб прочитати журнал, переходьте за посиланням.

Оформити підписку можна також через запит на office@allretail.com.ua або телефоном +38 (067) 370 68 42, +38 (050) 378 78 61.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або