Новий випуск журналу All Retail — EuroShop-2023, інтелектуальна власність у ритейлі та власні торгові марки
Кожен місяць приносить нові виклики і, справляючись з ними, ми набуваємо більшого досвіду. В умовах обмеженої експансії та війни ритейлери знаходять інші канали розвитку: ВТМ, знижки та формати жорстких дискаунтерів. Як ритейлери захищають інтелектуальну власність на торгові марки та яка поточна ситуація з ВТМ, читайте у новому випуску журналу All Retail.
У березневому випуску ви знайдете такі матеріали:
Новини ринку. Carrefour тестує нову концепцію магазинів proximity в Парижі
ТОП-тема. EuroShop-2023 очима українських компаній
Тренди ритейлу. Інтелектуальна власність в ритейлі: для чого українські мережі реєструють і захищають торгові марки?
Наше опитування. Представники торгових мереж розповіли про ситуацію в сегменті власних торгових марок
Думка. Що роблять продуктові ритейлери в соцмережах?
Дослідження. Кардинальне сповільнення експансії: як війна в Україні загальмувала розвиток сектору дрогері?
Інтерв’ю. Еволюція жорстких дискаунтерів в Україні: як на півдні України розвивається проект магазинів "ПЮРЕ"
Консалтинг. Чи можливо придбати страхування життя в Україні з лікуванням співробітників за кордоном?
Інфографіка. Які магазини відкрилися в Україні в лютому 2023 року
Будьте в курсі останніх новин світу ритейлу разом з нами!
Щоб прочитати журнал, переходьте за посиланням.
Оформити підписку можна також через запит на office@allretail.com.ua або телефоном +38 (067) 370 68 42, +38 (050) 378 78 61.