All Retail
Опубліковано

Кошик місяця у «Сільпо»: що найбільше купували українці у березні

Мережа супермаркетів «Сільпо» дослідила, які продукти та категорії товарів найбільше купували гості у березні.

Завдяки аналітичним даним програми лояльності «Власний Рахунок», з’ясувалося, що українці найбільше купують овочі та фрукти. Одинадцять з п’ятнадцяти найпопулярніших товарів місяця — це банани, лимони, мандарини, томати, огірки та інші овочі та фрукти. Також традиційно популярними серед гостей «Сільпо» залишаються товари масового вжитку — куряче філе, солодка вода, яйця та французький багет «Крафтяр».

Порівняно з лютим у топ-15 товарів у березні увійшли відразу три продукти — коктейльні томати, авокадо та напій Coca-Cola. Вони замінили у переліку найпопулярніших — перець, капусту та колекційні наліпки «Інсторики».

Березень:

1. Банан 

2. Лимон 

3. Огірок 

4. Мандарин Муркот 

5. Куряче філе

6. Томат 

7. Цибуля ріпчаста жовта

8. Апельсин 

9. Томат Коктейльний

10. Coca-Cola

11. Морква мита

12. Авокадо Хасс стигле

13. Яйце куряче

14. Картопля біла

15. Багет «Крафтяр» "Французький"

"Сільпо" також запитало у ChatGPT, які, на його думку, могли б бути найпопулярніші товари серед українців, і скільки на них потрібно витратити.

На думку штучного інтелекту, українці мають витрачати у середньому від 400 до 700 гривень на покупки, а харчуватися потрібно так: хліб, молоко, яйця, картопля, яблука, свинина, м’ясо сома, рис, паста та цукор.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або