Aldi відходить від паперових рекламних листівок. Що замість них?
- Фото:
- businessinsider.com.pl
Мережа Aldi тестує нові способи інформування клієнтів про свої пропозиції. Замість паперових рекламних листівок ритейлер використовує засоби цифрової комунікації. Але не власний додаток.
З середини травня клієнти мережі Aldi в Люксембурзі отримують розсилку дискаунтера через додаток WhatsApp. Повідомлення надсилаються щопонеділка, після попереднього повідомлення клієнта про бажання отримувати розсилку. У Aldi заявляють, що це перша роздрібна мережа в країні, яка вирішила використовувати додаток WhatsApp з цією метою.
Імовірно, Aldi не буде останнім ритейлером. Люксембург прийняв закон, який вимагає від споживачів зголошувати, що вони все ще бажають отримувати листівки та рекламні газети у свої поштові скриньки. Правила набувають чинності 1 січня 2024 року, змушуючи роздрібних торговців підготуватися до цієї зміни, оцифрувавши рекламні матеріали та розповсюджуючи їх через власні вебсайти та інші мобільні додатки.
Додамо, що люксембурзька філія Aldi вже деякий час просуває свою цифрову рекламну розсилку за допомогою QR-кодів, розміщених на пакетах з молоком, пакетах для хліба та на звороті квитанцій.