All Retail
Опубліковано

Диференціюйся або помри: які ритейлери запускають нові проєкти під час війни?

Найбільшу динаміку розвитку серед усіх каналів food-ритейлу сьогодні демонструють формати convenience та дискаунтери. Розвиток першого зумовлено створенням зручного, цікавого, подекуди розважального досвіду, другого — демократичними цінами під час затяжної кризи (COVID, війна тощо). Водночас покупці шукають продукти та послуги, які полегшують їхнє життя та перевищують очікування. Тому ритейлери все частіше створюють нові бізнес-моделі, щоб зацікавлювати аудиторію та покращувати клієнтський досвід.

З якою метою українські ритейлери запускають нові проєкти?

Попри війну та нескінченний перелік труднощів, торгові оператори все ж наважуються виводити на ринок нові роздрібні проєкти. Період «не на часі» минає, і ми бачимо все більше нових і цікавих кейсів. Лише за останній рік з’явилися такі концепти:

● магазини біля дому Opti маркет від мережі «РОСТ» (Харків);

● гастромаркет Forta від мережі «Чудо маркет» (Харків);

● мінімаркети «ЇЖАК-маркет» від команди вінницьких мереж «ГРОШ» та «Пан Економ»;

● гастрогалерея/делікатес-маркет «О’нDe» від чернівецької «Тайстра Груп»;

● conveniece store «Сімі» від мережі «Сім23» (Луцьк).

Запуск на українському ринку нових брендів можна пояснити прагненням ритейлерів посилити власну ефективність. Пропонуючи клієнтам продукцію food to go та ready to eat, розвиваючи гастрономічну культуру та діджитал-рішення разом із програмами лояльності, торговці завойовують нову аудиторію та все більше зацікавлюють постійну. Новий клієнтський досвід — одна з цілей походу у магазин. Як і у всі часи, аудиторія шукає не тільки хліба, а й видовищ. А за даними дослідження Publicis Groupe, в умовах війни українці шукають позитивні емоції у доступних речах.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або