All Retail
Опубліковано

Фокстрот інтегрує цифрові чеки у мобільні банкінги

Теги:
Фокстрот

Всеукраїнська торгова мережа Фокстрот першою серед ритейлерів побутової техніки й електроніки інтегрувала відображення електронних чеків у мобільних додатках банків-партнерів. Таке рішення є логічним продовженням цифровізації мережі, щоб забезпечити покупцям зручний і найбільш повний клієнтський досвід.

Відтепер клієнти торгової мережі Фокстрот, які скористалися картками Monobank або Sportbank для оплати покупок, зможуть зберігати інформацію про придбані товари безпосередньо у мобільному банківському додатку. А за необхідності — завантажити електронний чек собі у смартфон.

"Впровадження сучасних цифрових сервісів — невід’ємний фактор для забезпечення потреб сучасного споживача. Саме тому інтеграція електронних чеків у мобільні банкінги є наступним кроком уперед, що надає клієнтам можливість зручно та ефективно керувати своїми покупками", — підкреслив важливість нововведення Олексій Зозуля, СЕО компанії.

Відповідно, всього за кілька кліків, клієнт може знайти чеки у мобільному банкінгу:

1. Зайти в додаток monobank або sportbank;

2. Обрати покупку в Foxtrot у розділі «Історії операцій» або «Транзакції»;

Натиснути «Список покупок» або «Показати повністю». Тобто — вся інформація про покупки — під рукою, у мобільному банкінгу. Окрім цього, можуть переглянути свій фіскальний чек на tax.gov.ua або в особистому кабінетні на https://www.foxtrot.ua/ та в чат-боті Viber та чат-боті Telegram.

Інтеграція між Фокстрот та банками-партнерами стала можливою завдяки співпраці з компанією Deeployalty , яка постачає передові рішення в сфері цифрової трансформації та партнерському сервісу Checkbox, що наприкінці 2020 року забезпечив ритейлеру перехід на програмні РРО.

Нагадаємо, Фокстрот — перший серед великих продавців побутової та електронної техніки, хто запровадив використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (пРРО) по всій мережі та видачу електронних чеків замість паперових. З початком повномасштабної війни бізнес найбільше відчув переваги використання програмної каси. Компанія повністю відмовилася від усіх 500+ класичних касових апаратів, заощадивши в перерахунку за 4 роки 10 млн грн додаткових витрат на його обслуговуванні. А також зекономила 914 км касової стрічки, тим самим дбаючи про навколишнє середовище.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або