All Retail
Опубліковано

Фокстрот зміцнює стратегічне керівництво призначенням нового СМО

Фокстрот, провідний омніканальний ритейлер електроніки та побутової техніки, оголошує про призначення на позицію СМО — Олега Нікольського, який стане новим ключовим драйвером змін та інноваційної стратегії компанії.

Він долучився до компанії у липні, щоб зміцнити основні напрямки розвитку та підвищити професійний потенціал команди. Олег має 15 річний досвід у маркетингу, та вже 8 років працює на ринку електроніки. У 2019 — 2020 роках він уже був у складі команди Фокстрот, після чого займав позицію СМО у компаніЇ Цитрус.

«Я захоплений можливістю приєднатися до команди Фокстрот в якості СМО в цей важкий для країни час: коли з одного боку бізнес має нести на собі корпоративну соціальну відповідальність, а з другого — утримувати свої позиції та розвиватись у галузі. У нашому швидкозмінному світі технологій і електроніки, я маю намір використати свої знання та досвід, щоб відкривати нові перспективи для компанії та забезпечувати її успіх на ринку. Разом з командою Фокстрот ми будемо зосереджені на постійному розвитку, інноваціях та задоволенні потреб наших клієнтів», — коментує своє призначення Олег Нікольський, СМО компанії.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або