All Retail
Опубліковано

Журнал All Retail: мобілізація для ритейлу — виклик?

Війна триває й не припиняє вражати ринок економічною нестабільністю, скорочення попиту та закриттям торгових точок. Незважаючи на негативний контекст, ритейлерам вдається не тільки забезпечувати безперервну роботу торгових точок, а й розширювати свою присутність у нових форматах та сегментах ринку. Проте актуальною проблемою лишається мобілізація працівників. Як торгові оператори виходять з цієї ситуація та забезпечують кадрами компанії? Читайте про це та інше у новому випуску журналу All Retail.

ТОП-тема. Мобілізація та її виклики для роботи торгових мереж.

Інтерв’ю. Денис Кириченко, VARUS: "Темний магазин — це оптимізація часу як для клієнта, так і для ритейлера«.

Інновації. Döner Маркет запрацював у новому сімейному форматі з функцією DRIVE.

Тренди ритейлу. Триймайте «Хапайку», або як NOVUS вирішив зайти в сегмент продовольчих дискаунтерів.

Експансія. «Таврія В» буде активніше освоювати Західну Україну: після Хмельницького прийшла черга Івано-Франківська.

Тренди ритейлу. Продовольчий ритейл Києва поповнився новими мережами дискаунтерів. Хто вони?

Інфографіка. Які мережеві магазини відкрились в Україні у липні 2023 року.

Перейдіть за посиланням, щоб прочитати журнал.

Оформити підписку можна також через запит на office@allretail.com.ua або телефоном +38 (067) 370 68 42, +38 (050) 378 78 61.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або