ТОП онлайн-замовлень українців влітку 2023. Аналітика VARUS
Мережа VARUS підбила підсумки онлайн-продажів літа 2023 і підготувала цікаву аналітику ТОП продуктів, які користувались популярністю цього спекотного сезону в замовленнях через сайт varus.ua.
Найпопулярніші продукти за останні три місяці — куряче філе, цукор, банани і солодкі батончики. Серед напоїв, без особливих сюрпризів, попитом користувалися мінеральна та солодка вода, а також пиво, що є характерним для спекотного сезону. Окремо у VARUS зазначили, що за літо спостерігали підвищений попит на ще один алкогольний напій — віскі. Серед кондитерських виробів на першому місці в українських поціновувачів солоденького беззаперечним лідером є торт "Наполеон".
Окремо слід відзначити таку товарну категорію як морозиво, адже влітку вона користується підвищеним попитом. Серед онлайн-замовлень на сайті varus.ua було понад 8 тонн морозива, а це еквівалентно 60 000 пачкам! Найбільше до душі клієнтам VARUS прийшлося морозиво з вареним згущеним молоком, пломбір та смак з курагою, чорносливом та арахісом.
Серед напоїв за літній сезон онлайн-клієнти VARUS загалом замовили 315 000 л солодкої газованої води, 100 000 л соку та 140 л комбучі.
Також цікавою статистикою відзначаються популярні години замовлень клієнтів. Таким чином виявилось, що в будні дні послуга онлайн-замовлень користується меншою популярністю, а от найпопулярнішими днями для замовлень є неділя, субота та п’ятниця. Найбільш поширені години для замовлень: 12:00, 15:00 та 18:00.
Окрему увагу аналітики мережі VARUS звернули на те, які саме продукти харчування були популярні серед клієнтів онлайн-замовлень протягом усього дня. Беззаперечним лідером українців стала піца, її буквально готові їсти на сніданок, обід та вечерю, і замовляють протягом усього дня. Ще з цікавого, що у ранкові години, окрім піци, також часто замовляють салат "Оселедець під шубою".
Майбутнє розвитку ритейлу полягає у діалозі між мережею і клієнтом, а успіх полягає в випередженні очікувань. Тому ритейлери дуже багато часу приділяють і ретельно досліджують смакові вподобання своїх клієнтів, щоб почути і запропонувати найкращі пропозиції на улюблені товари. VARUS прагне зробити комфортним та легким шопінг, тому не так давно відкрив новий даркстор, щоб часові рамки доставки стали ще зручнішими.