All Retail
Опубліковано

Мобілізація та її виклики для роботи торгових мереж

Війна незворотно змінює соціальні, економічні та політичні процеси. Один з ключових сегментів, який теж відчуває наслідки — сектор роздрібної торгівлі. Мобілізація працівників під час війни значно впливає на операції торгових мереж. Перед ними стоять важливі питання: як забезпечити безперебійну роботу магазинів у період війни? Як адаптувати бізнес-процеси до викликів мобілізації та як забезпечити стабільність персоналу?
У цьому матеріалі розглянемо, як саме мобілізація під час війни впливає на роботу торгових операторів, які виклики вона ставить перед ними та які стратегії допомагають ритейлерам забезпечувати стабільну роботу.

Дефіцит робочої сили

Понад 90% людей в українському війську — чоловіки. І, як правило, у логістичних центрах, водіями, вантажниками та охоронцями працюють саме чоловіки. У зв’язку з мобілізацією у ритейлерів виникають проблеми із закриттям таких вакансій. Однак дефіцит кадрів відбувається не лише через мобілізацію, а й через міграцію людей. Особливо в областях, які наближені до зони активних бойових дій. У мережі «Файно Маркет» розповідають, що у компанії 90% працівників — це жінки, тому особливо в перші місяці війни звільнення збільшувалися через міграцію. «Жінки разом з дітьми виїжджали за кордон. Відтік персоналу з міст та областей був дуже чуттєвим, тому це вплинуло на закриття вакансій», — говорять у департаменті з управління персоналом «Файно маркет».

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або