ТОП-15 товарів, придбаних влітку онлайн через Zakaz.ua
Фахівці Всеукраїнського сервісу доставки продуктів Zakaz.ua підвели підсумки онлайн-продажів літа 2023 і підготували аналітику топ-продуктів, які користувались популярністю цього спекотного сезону в замовленнях покупців.
Щороку в спекотний літній сезон значно зростає попит та продажі напоїв як серед b2b-, так і серед b2c-Клієнтів. Так, за статистикою продажів, вже у перший місяць у список 15-ти лідерських позицій кошика в десятки тисяч замовлень потрапили мінеральна вода, пиво та газований напій Schweppes. Фахівці відмічають, що значною популярністю категорія «напої» користуються у клієнтів b2b-сегменту зі сфери HoReCa (ресторани та заклади громадського харчування) та офісів компаній, які замовляють продукти у великій кількості. Нагадаємо, що в Zakaz.ua немає обмежень відносно об’єму та габаритів замовлення. Тобто купувати продукти можна, в прямому сенсі, тоннами. Компанія часто опрацьовує подібні гуртові закупівлі від b2b-клієнтів. Наприклад, найбільше доставлене замовлення Клієнту за всю історію компанії важило майже 5 тонн.
Загалом у кошиках червня серед найпопулярніших позицій були присутні наступні товари:
Рейтинг 15-ки липня не суттєво відрізняється від попереднього місяця. Серед нових топових позицій у кошиках онлайн-покупців з’явилися хіба що молода морква, апельсини, нектарини, червоний перець та напій Coca-Cola.
Аналогічна ситуація спостерігалася й в останній місяць літа — значна частина популярних товарів червня і липня збереглася у ТОП-15, проте з’явилося кілька нових позицій: кавун, лимон, баклажан та молода ріпчаста цибуля.
Зокрема, фахівці зазначають, що традиційно в літніх замовленнях Клієнтів у першій сотні топових позицій по продажам переважно знаходилися сезонні овочі, ягоди та фрукти. Крім того, щороку динаміка попиту на фреш-категорію зростає. Така тенденція зумовлена не лише бажанням українців поповнити запаси вітамінів в організмі на зиму. Наразі у світі відбувається активна промоція здорового способу життя та раціонального харчування. В інформаційному просторі зашкалює кількість порад від дієтологів, гастроентерологів та нутриціологів, до яких дослухаються українці. Своєю чергою, тренд здорового харчування, за спостереженнями фахівців сервісу, стимулює зростання попиту серед покупців на овочі, фрукти, зелень, органічні продукти, суперфуди тощо.
Окремо фахівці за популярністю відзначили таку товарну категорію як морозиво, адже влітку вона також користується підвищеним попитом. Найбільше до душі клієнтам Zakaz.ua прийшлося морозиво від ТМ «Рудь», «Лімо», власного виробництва від Auchan, «Ласунка» та «Хрещатик».
Аналітики сервісу будуть й надалі підбивати підсумки та інформувати аудиторію про попит, динаміку цін та пропозицій на продукти харчування в українських супермаркетах.
«Зазначимо, що поповнити вдома запаси продуктів та замовити доставку можна зручно на сайті zakaz.ua або у мобільному додатку сервісу. Асортимент товарів онлайн-вітрин ритейлерів сумарно налічує понад 150 тис. одиниць. На момент замовлення також діють акційні пропозиції торговельних мереж. Формують замовлення професійні комплектувальники сервісу, які збирають все необхідне з полиць магазинів відповідно до побажань Клієнтів», — коментує Євгена Нетреба, комерційний директор компанії.