Маркетинговий напрям МХП очолив Олег Шмуляєв
Маркетинговий напрям МХП, міжнародної компанії у сфері агро та харчових технологій, очолив Олег Шмуляєв. Він обійняв посаду заступника голови правління з маркетингу – директора департаменту створення любові споживачів (Consumer Love Creation, CLC).
Разом з командою Олег Шмуляєв працюватиме над розвитком понад 15 брендів компанії, запуском нових продуктів і категорій та створенням найкращих пропозицій для споживачів.
"МХП як кулінарна компанія прагне забрати клопоти, повʼязані з приготуванням їжі, на себе й вивільнити час споживачів на більш цікаві для них заняття. Команда департаменту CLC глобально зосередиться кількох важливих речах в межах цієї стратегії. Ми будемо досліджувати потреби й смаки українців у їжі, створювати рішення та пропозиції, які відповідатимуть цим потребам і смакам, працюватимемо над ще більшою зручністю наших продуктів. Кожна позиція, яку МХП пропонує покупцеві, буде поєднувати в собі якість, смак і додатковий сервіс, який ми вже надали, створюючи готовий до приготування чи до споживання продукт. І, звісно, ми будемо доносити до споживачів те, наскільки їхнє життя може бути простішим завдяки кулінарним рішенням від МХП«, — ділиться планами Олег Шмуляєв.
Олег Шмуляєв працює в МХП з 2020 року. До призначення директором департаменту CLC був першим заступником директора з розвитку бізнесу клієнтів. Має більш ніж 20-річний досвід роботи в українських та міжнародних компаніях по напрямах продажів, фінансів, маркетингу, дистрибʼюторських операцій та управління ключовими клієнтами. Обіймав керівні посади у компаніях Procter & Gamble Ukraine, Jacobs Douwe Egberts, «Верес».