All Retail
Опубліковано

Журнал All Retail — експлозія імпорту: чи загрожує щось українським товарам на полицях магазинів

Збільшення частки імпорту та сповільнена експансія стоять поряд ребрендингом торгових точок та виходом на закордонні ринки. Така амбівалентність на ринку все більше прослідковується та формує нові тренди. Які зміни відбуваються на українському ринку під впливом війни та як змінюються споживчі настрої — читайте у випуску All Retail.

ТОП-тема. Експлозія імпорту: чи загрожує щось українським товарам на полицях магазинів?

Інтерв’ю. Дизайн — ДНК бренду: розкриття коду українських ритейл-концепцій очима Partyzan Agency.

Захід. Вхід для українських ритейлерів вільний: у Польщі пройде Форум Косметичної Індустрії.

Тренди ритейлу. Локальні торгові мережі не бояться діяти: ребрендинг торгової мережі AIWA під час війни.

Дослідження. Порівняльна характеристика розвитку food-ритейлу в Україні та країнах Центральної Європи.

Споживчі товари. Що купуватиме споживач майбутнього — агенція Zymetria у звіті «Тарілка майбутнього».

Дослідження. Динаміка позитивна, але до довоєнних показників ще далеко: експерти проаналізували експансію food-ритейлерів України у першій половині 2023 року.

Консалтинг. Як підтримувати mental health працівників в умовах війни?

Інфографіка. Які мережеві магазини відкрились в Україні у серпні 2023 року.

Щоб прочитати журнал, перейдіть за посиланням.

Оформити підписку можна також через запит на office@allretail.com.ua або телефоном +38 (067) 370 68 42, +38 (050) 378 78 61.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або