All Retail
Опубліковано

Підвищення цін на продукти Nestle призвело до серйозного зниження продажів

Найбільший виробник продуктів харчування та безалкогольних напоїв, компанія Nestle повідомила про падіння продажів за підсумками дев'яти місяців 2023 року.

У період із січня по вересень виручка компанії скоротилася до 68,83 млрд швейцарських франків ($76,53 млрд) порівняно з 69,13 млрд франків роком раніше. Зазначається, що в органічному вираженні (без урахування поглинань та продажів активів, а також коливань курсів валют) продаж зріс на 7,8% (аналітики прогнозували зростання на 8,1% і 69,54 млрд франків).

Раніше компанія підняла ціни на свої товари в середньому на 8,4%, що змусило споживачів обирати більш дешеві альтернативи та призвело до скорочення обсягів продажу. Відомо, що виручка Nestle у Північній Америці з початку року знизилася на 0,3% (до 19 млрд франків), у країнах Азії, Африки та Океанії — на 4,8% (до 13,2 млрд франків), у Китаї — на 5,7% (до 3,6 млрд. франків). Доходи в Європі збільшилися на 1,3% (до 14,1 млрд. франків), у Латинській Америці — на 5,7% (до 9,1 млрд. франків).

Генеральний директор компанії Марк Шнайдер зазначив, що надалі Nestle проводитиме політику ціноутворення «залежно від бренду та країни», але поточні ціни на продукти знижувати не планується. За підсумками року компанія очікує, що продажі органічних продуктів зростуть на 7–8%, а базовий операційний прибуток становитиме від 17 до 17,5%.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або