All Retail
Опубліковано

«Нова пошта» хоче інтегрувати штучний інтелект у створення накладних

«Нова пошта» розглядає можливість створення накладних за допомогою голосу і технологій штучного інтелекту.

«Ми думали над технологією, яка допоможе клієнту створювати голосом накладну. Але наразі не знайшли правильного рішення, хоча ми провели багато тестів з цією функцією, і поки що голосом створювати накладну довше, ніж у мобільному застосунку чи у відділенні», — розповіли у компанії.

Також «Нова пошта» працює над полегшенням отримання внутрішньої інформації для працівників, зокрема спрощенням використання бази знань, документообігу та доступу до будь-якої інформації НП.

Для відпрацювання різних можливостей штучного інтелекту, компанія провела відкритий хакатон інновацій (форум для розробників). На ньому зібралися 18 команд розробників, які шукали рішення на базі нейромережі для покращення клієнтського сервісу.

За результатами форуму було відібрано п’ять українських команд, з якими «Нова пошта» розпочала співпрацю у цій галузі.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або