All Retail
Опубліковано

Попит на товари повсякденного використання у ЄС залишиться низьким до середини наступного року

Продажі у сегменті FMCG на території ЄС залишаться слабкими принаймні до середини 2024 року, повідомляє агенція Circana, адже європейці навряд чи відновлять попит навіть на товари повсякденного використання.

Основна причина проблеми — висока інфляція на споживчому ринку. Більшість європейців просто не можуть собі дозволити купувати так само багато, як два роки тому. Відтак, виробники та продавці FMCG починають змінювати свої маркетингові стратегії та запроваджують нові принципи ціноутворення. Уряди європейських країн також намагаються вжити заходів. Однак люди через брак коштів вже не можуть залишатися такими ж лояльними до відомих брендів та надають перевагу дешевшій продукції.

За даними звіту Circana FMCG Demand Signals, європейські споживачі зараз купують на 1,3% менше продуктів харчування та товарів для побуту, ніж рік тому. У 2022 році продажі цих категорій у натуральному виразі також зменшилися на 1,7%.

Торгові мережі, тим часом більше переймаються збереженням обсягів продажів, а не власними заробітками. У таких умовах може спалахнути цінова війна, адже виробники та продавці наввипередки пропонують все нові й нові знижки, проводять вигідні для клієнтів рекламні акції тощо.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або