All Retail
Опубліковано

«Сільпо» розширює співпрацю з Vivino: вина з високим рейтингом будуть виділені онлайн та в більшості магазинів

Мережа «Сільпо» масштабує ексклюзивне партнерство з Vivino, найбільшою у світі винною спільнотою з понад 66 мільйонами користувачів у всьому світі.

З липня по вересень 2023-го року у «Сільпо» тривав пілотний проєкт, у рамках якого у 37 магазинах з’явилися торці з винами Власного імпорту з високим рейтингом за оцінками користувачів Vivino (від 3,7 і вище). Переважна більшість опитаних гостей «Сільпо» повідомили, що вважають цю співпрацю цікавою та корисною для себе, а також хотіли б поширення проєкту на онлайн у shop.silpo.ua. При цьому кожен четвертий гість «Сільпо» у зазначений період купував вина саме з торця з винами з високим рейтингом від Vivino.

Відтак, після успішного старту проєкту, з 1 грудня окремо виділена зона Vivino з’явилася у 80% супермаркетів «Сільпо», усього у 254 магазинах. Також гості можуть обирати вина з рейтингом Vivino в онлайні. Для цього потрібно зайти на shop.silpo.ua та у категорії «Алкоголь — Вино» обрати собі пляшку з високим рейтингом, яка за шкалою Vivino є цікавою та вартою уваги.

«Ми знаємо, що більшість споживачів потребують допомоги у виборі вина, саме тому ми співпрацюємо з роздрібними мережами по всьому світу, щоб зробити доступною інформацію, яка полегшує процес купівлі вина. Наше партнерство з „Сільпо“ є першим у своєму роді в Україні і підтримує бачення Vivino щодо переосмислення того, як споживачі обирають вина, які вони купують. Ми не можемо уявити собі кращого партнера і з нетерпінням чекаємо на результати. Якщо людям буде легше знаходити і купувати вина, які їм подобаються, і добре їх оцінювати, тоді ми будемо знати, що ми досягли успіху», — говорить засновник Vivino Хайні Захаріассен.

Ця співпраця є знаковою та надає «Сільпо» ексклюзивне право використання інтелектуальної власності Vivino, включаючи винні рейтинги, споживчі дані та матеріали для точок продажу (POS) у своїх магазинах. Партнерство посилює прагнення Vivino зробити вино доступним у всьому світі та відповідає стратегії «Сільпо», яка полягає у створенні приємних вражень для гостей магазинів.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або