All Retail
Опубліковано

Чи на часі преміум-сегмент: як українські ритейлери розвиваються у вищій ціновій категорії?

Експансія українських ритейлерів у порівнянні з довоєнним періодом відбувається сьогодні у сповільненому темпі. Зазвичай ритейлери відкривають нові магазини у типовому для мережі форматі: дискаунтер, магазин біля дому, convenience тощо. Однак хто б міг подумати, що зараз деякі торговці запускатимуть нові проєкти у вищому ціновому сегменті.

Згідно з дослідженнями ринку, цільова аудиторія українських торгових мереж під час війни намагається економити та шукає дешевші альтернативи дорогим брендам під власними торговими марками. Чому ж на ринок вийшли проєкти у середньому+ та преміальному сегменті та хто їх клієнтура, — розповімо у цій статті.

Преміум-сегмент в Україні

Однією з ключових особливостей преміум-сегмента є асортимент товарів вищої якості, який мінімум на 20% дорожчий за середню ціну у категорії. У цьому сегменті увага приділяється не лише функціональності товарів, а і їх дизайну та упаковці. Ще однією ключовою частиною концепції преміум-магазинів є обслуговування — клієнти очікують вищого рівня сервісу та персоналізованого підходу.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або