All Retail
Опубліковано

Повний перезапуск: як за пів року «Вухастик» став головним дитячим брендом на полицях магазинів України

ТМ «Вухастик» — український бренд догляду за малюками з перших днів життя. Влітку 2023 було розпочато виробництво продукції «Вухастик», і тепер він представлений на полицях майже всіх відомих ритейлерів, активно розвивається і виходить на європейський ринок.

Редакція All Retail поспілкувалась із Світланою Поповою, керівником відділу маркетингу компанії Afina Group (власника ТМ "Вухастик«).

Світлана Попова, керівник відділу маркетингу компанії Afina Group

- Доброго дня. Пройшло лише пів року з моменту виробництва цього продукту. У чому секрет швидкого зростання дитячого бренду у такі короткі терміни?

- Найголовніше — це запит від споживачів. Перед запуском «Вухастика» у квітні 2023 ми провели глобальне дослідження споживачів і виявили, що є попит на товари для дітей та гіпоалергенні товари для дому, але споживачі не можуть знайти гідну якість продукції в одній лінійці. Дуже багато брендів намагалися зробити певні проєкти, але жоден з них не зміг дати споживачеві високу якість продукції та таку широку лінійку, яку наразі пропонує «Вухастик».

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або