All Retail
Опубліковано

Гаджети серед лідерів: як минув День закоханих у «Фокстрот»

Омніканальний ритейлер підбив підсумки продажів у Love Season. В топі подарунків – смартфони і товари дрібного побуту з категорії «краса».

Цьогоріч сейл до Дня закоханих у «Фокстрот» тривав з 1 по 14 лютого. У порівнянні з аналогічним періодом попереднього року товарообіг зріс на 31,6%, що говорить про відновлення серед українців підвищеного інтересу до цього свята.

Найбільш популярні товари — з категорії портативної електроніки (смартфони, смарт-годинники і фітнес-трекери), частка яких у загальній структурі товарообігу компанії цього року склала 24% і приросла на 20% до товарообігу минулорічної акції.

Значно зросла і майже наздогнала їх категорія дрібної побутової техніки — до 20% і +48% до минулого року відповідно. А от телевізори й аксесуари не показали суттєвого росту. Проте виросла категорія великого побуту: +52% до Love Season-2023.

Серед популярних з категорії «жіноча краса» — товари по догляду за волоссям, передусім, фени і мультистайлери. Їхні продажі склали 46% у цій категорії. Найбільш хітовий товар (він же — найбажаніший подарунок) — стайлер Dyson Airwrap HS05 Complete Long. Наступні — епілятори, випрямлячі для волосся та фени. А от у штучному вираженні — першість за девайсами особистого користування (ваги, масажери, диспенсери та ін.).

Серед «чоловічих» товарів — в топі тримери і електробритви. Зокрема, тут здобув першість універсальний тример Philips All-in-One Series 11-в-1.

Варто також відзначити, що у гендерному співвідношенні немає переваги в той чи інший бік, що говорить про те, що в цей період товари купували приблизно однаково і для чоловіків, і для жінок.

«Найбільший ріст в кількісному вимірі продемонстрували фени, а от у грошовому еквіваленті значний приріст бачимо по стайлерах, що пов’язано з поверненням на ринок України бренду Dyson, а також зростанням категорії фенів-щіток. Такий підвищений попит може свідчити про поступове повернення частини жінок в Україну. В цілому ж — про відновлення позитивних споживчих настроїв у всіх категоріях чоловічої і жіночої краси. Крім того, значно зростає середній+ і преміум-сегмент товарів», — зазначив В’ячеслав Склонний, комерційний директор «Фокстрот».

Також у ритейлера відзначають такий довоєнний тренд підготовки до Дня закоханих, як покупка в останній момент. Продажі помірно зростали протягом останніх двох тижнів, а ажіотаж припав у переддень свята і власне 14 лютого, незважаючи на те, що це були будні.

«Така динаміка повторює тенденцію мирних часів, коли найбільший попит та бажання клієнтів купувати подарунки було зосереджено в останніх двох днях. Відтак дуже радісно і зворушливо було чути від покупців в ці дні, що вони обирають товар саме на подарунок. І цей факт є ще одним доказом того, що попри виклики сьогодення, українці знаходять можливість дарувати, цінувати та кохати», — підсумував В’ячеслав Склонний.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або