All Retail
Опубліковано

Для молоді важлива екологічна упаковка — дослідження ALPLA

Нове дослідження настроїв споживачів, організоване компанією ALPLA спільно з Pollfish показує, що молоде покоління покупців велику увагу приділяє екологічності упаковки товарів

Більша частина (54%) споживачів у віці від 18 до 34 років сказали, що вони обирають продукти з екологічною упаковкою «завжди» або «часто».

Дещо інші настрої у старшого покоління, відзначають соціологи. У віковій групі від 35 років на екологічність упаковки звертає увагу лише 33% респондентів, а серед тих, хто старше 55 років — 25%. Очевидним є суттєвий розрив між уподобаннями молоді, людей середнього та старшого віку, відзначають автори дослідження.

Близько половини молодих покупців уникають придбання товарів, якщо вони запаковані у матеріали, які не підлягають переробленню. 34% відповіли, що надають перевагу екологічній упаковці навіть тоді, коли вона менш зручна, ніж традиційна. 79% опитаних сказали, що вони готові при цьому заплатити більше.

«Цей наростальний попит на екологічну упаковку дає брендам унікальну можливість виділитися», — зазначив Біллі Райс, менеджер зі сталого розвитку ALPLA.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або