В авангарді все ті ж: про підсумки розвитку дрогері-ринку у 2023 році у новому журналі All Retail
Ринок роздрібної торгівлі товарами побутової хімії та особистої гігієни демонструє ріст, зокрема через відновлення попиту споживачів та розвиток каналів e-commerce. Українці активно купують косметику, парфумерію та б’юті-гаджети, тому ритейлери сегмента дрогері розвивають нові проєкти й продовжують експансію. Про те, яким був 2023 рік для ринку товарів побутової хімії та особистої гігієни та хто зайняв перші позиції за кількість торгових точок, читайте в матеріалі All Retail.
Також у новому випуску журналу ви прочитаєте:
Інфографіка. Лідери ринку ритейлу України 2023 року в розрізі ключових сегментів.
Тренди ритейлу. Епіцентр express — як поєднати DIY та продовольчий ритейл в невеликому форматі.
Дослідження. Які нові для себе регіони освоїли ритейлери України у 2023 році.
Тренди ритейлу. VolWest уже не лідер: «М’ясомаркет» вийшов на перше місце за кількістю франчайзингових об’єктів.
Закордон. Чи водять усіх за ніс — звідки в Росії з’явилися товари LPP?
Споживчі товари. GAMONDI — італійський бренд преміальних аперитивів, вермутів та лікерів.
Обладнання. 15 нових магазинів у Pеспубліці Молдова.
Консалтинг. Пенсія українців у 2024 році: чого чекати у майбутньому?
Інфографіка. Які магазини відкрилися в Україні в лютому 2024 року.
Перейдіть за посиланням, щоб прочитати журнал.
Щоб оформити підписку, напишіть на office@allretail.com.ua або зателефонуйте +38 (067) 370 68 42, +38 (050) 378 78 61.