All Retail
Опубліковано

В авангарді все ті ж: про підсумки розвитку дрогері-ринку у 2023 році у новому журналі All Retail

Ринок роздрібної торгівлі товарами побутової хімії та особистої гігієни демонструє ріст, зокрема через відновлення попиту споживачів та розвиток каналів e-commerce. Українці активно купують косметику, парфумерію та б’юті-гаджети, тому ритейлери сегмента дрогері розвивають нові проєкти й продовжують експансію. Про те, яким був 2023 рік для ринку товарів побутової хімії та особистої гігієни та хто зайняв перші позиції за кількість торгових точок, читайте в матеріалі All Retail.

Також у новому випуску журналу ви прочитаєте:

Інфографіка. Лідери ринку ритейлу України 2023 року в розрізі ключових сегментів.

Тренди ритейлу. Епіцентр express — як поєднати DIY та продовольчий ритейл в невеликому форматі.

Дослідження. Які нові для себе регіони освоїли ритейлери України у 2023 році.

Тренди ритейлу. VolWest уже не лідер: «М’ясомаркет» вийшов на перше місце за кількістю франчайзингових об’єктів.

Закордон. Чи водять усіх за ніс — звідки в Росії з’явилися товари LPP?

Споживчі товари. GAMONDI — італійський бренд преміальних аперитивів, вермутів та лікерів.

Обладнання. 15 нових магазинів у Pеспубліці Молдова.

Консалтинг. Пенсія українців у 2024 році: чого чекати у майбутньому?

Інфографіка. Які магазини відкрилися в Україні в лютому 2024 року.

Перейдіть за посиланням, щоб прочитати журнал.

Щоб оформити підписку, напишіть на office@allretail.com.ua або зателефонуйте +38 (067) 370 68 42, +38 (050) 378 78 61.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або