All Retail
Опубліковано

Roshen, Sandora і Ruslan Baginskiy — топ найвпізнаваніших українських брендів серед іноземців

Громадське об’єднання Brand Ukraine у травні 2024 року провело масштабне дослідження впізнаваності українських брендів за кордоном шляхом опитування.

Запитували місцевих жителів у Польщі, США, Туреччині, Іспанії, Німеччині, Великій Британії та Франції. Загалом було опитано 2 800 осіб, по 400 з кожної країни.

За результатами дослідження, кожен сьомий іноземець назвав компанію Roshen. Найчастіше бренд згадували мешканці сусідньої Польщі — 10%. У Туреччині найчастіше згадували соки Sandora (8%), у Франції — бренд головних уборів Ruslan Baginskiy (3%), у Великій Британії — бренд одягу Frolov (4%).

За словами опитаних, основним стимулом купувати українські товари є можливість підтримати Україну. Спробувати український товар, якщо побачать його у магазині, готові 47% опитаних.

На другому місці серед причин: доступна ціна, що особливо важливо для французів (49%) та поляків (48%).

Третє місце серед мотивацій посіла цікавість спробувати українські продукти або товари. Найбільше цей фактор грає роль у Польщі (52%) та США (45%).

На жаль, переважна більшість опитаних не купують українські товари, бо взагалі нічого про них не знають.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або