All Retail
Опубліковано

Журнал All Retail — чому ритейлери обирають локальний формат, як облаштовують безбар’єрний простір та масштабують бізнес

Війна ставить перед бізнесом не лише питання щодо стратегій розвитку мереж, але й вимагає нового підходу до організації торгових точок. Створення інклюзивного середовища стає важливим завданням. Про те, які напрацювання вже є в українських ритейлерів, читайте у матеріалі «Безбар’єрний ритейл: виклики та рішення для доступності у магазинах України».

Окрім цього, читайте у серпневому випуску All Retail такі матеріали:

Інтерв’ю. Мережа «Тайстра»: «Коли майже весь бізнес в Україні скорочувався — ми розширялись».

Експансія. Хмельницький дрогері-оператор «Щодня» виходить на нові ринки.

Дослідження. Курс на Західну Україну і малий формат: як проходила експансія food-ритейлерів в першій половині 2024 року.

Обладнання. Гіпермаркет Carrefour в Ізраїлі площею 4500 кв.м.

Інтерв’ю. «Ми обираємо залишатися локальними»: як розвиток мережі «Обжора» пов’язаний зі стилем життя в Одесі.

Тренди ритейлу. Як з маленької ідеї зробити масштабний бізнес: алгоритми співпраці з мережею NOVUS.

Персонал. Українські працівники будуть у дефіциті в Польщі: як закон про мобілізацію впливає на ринок праці у Європі.

Консалтинг. 5 ідей для HR для нематеріальної мотивації працівників.

Інфографіка. Які магазини відкрилися в Україні в липні 2024 року.

Перейдіть за посиланням, щоб прочитати журнал.

Щоб оформити підписку, напишіть на office@allretail.com.ua чи зателефонуйте +38 (067) 370 68 42, +38 (050) 378 78 61.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або