All Retail
Опубліковано

Ритейл фіксує міграцію покупців та зміни споживчих настроїв

У Києві станом на осінь 2024 року кількість повнолітнього населення знизилася на 3% порівняно з початком 2022 року. В Одесі зниження склало 5%.

Натомість у Львові людей побільшало на 5%, розповів керівник департаменту комплексних рішень «Київстар» Костянтин Глушаниця на форумі NEW FOOD SUMMIT 2024.

За словами керівниці відділу імпорту «Бюро Вин» (Goodwine) Надії Савенкової, 30% клієнтів мережі поїхали з України та вже не повернуться.

«Згідно зі статистикою, ми розуміємо, що до нас приїхали клієнти з інших міст, і ми бачимо це за даними продажів вин. Адже коли люди переїхали, вони перевезли з собою споживчі звички», — зазначає Надія Савенкова.

У мережі супермаркетів VARUS не відчувають браку покупців, адже люди мігрують в межах країни.

Втім, директор департаменту власних торговельних марок мережі супермаркетів VARUS Сергій Чорний відзначає зміну споживчих уподобань.

«Якщо говорити про регіони України загалом, то відмінності є в споживанні їжі. Київський регіон відрізняється, мабуть, від усіх інших. Там є тенденція до купівлі дорожчих продуктів, і вона зростає, чого немає в інших регіонах», — коментує Сергій Чорний.

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або