Від продавчині до керівниці магазину — як готують професійні кадри на «Кухні талантів» VARUS
Близько 10 років тому Тетяна Мніх відгукнулась на вакансію продавця та приєдналась до команди VARUS. У перший місяць було складно: новенькій ніяк не вдавалось влитись у колектив, Тетяна двічі задумувалась про звільнення, проте підтримка наставників переконала її залишитись. Сьогодні Тетяна керує магазином та тішиться насиченим шляхом, який їй вдалось пройти за ці роки. Каже, що кар’єрним успіхом завдячує підтримці керівництва та проєкту «Кухня талантів».
«Кухня талантів» — це внутрішній проєкт VARUS, який дає можливість співробітникам розвивати свої лідерські навички, вивчати управлінські процеси та отримувати неоціненний досвід. У рамках цього проєкту компанія пропонує співробітникам навчання та наставництво від керівників середньої та вищої ланки. Завдяки такому підходу працівники можуть швидко адаптуватися до нових ролей і розвивати свої здібності.
Програма забезпечує можливості для як горизонтального, так і кросфункціонального розвитку, що не лише допомагає утримувати цінних співробітників, а й мотивує їх до зростання. Після оцінки компетенцій учасники отримують індивідуальні плани розвитку, що включають тренінги, навчання з менторами, майстер-класи та завдання для розвитку soft-skills. Успішно завершивши програму, співробітники мають шанс отримати нову посаду, яка відповідає їхнім навичкам.
Після року роботи на посаді продавця Тетяну підвищили до бригадира спочатку молочного відділу, а згодом — відділу гастрономії.
Карантин став для Тетяни ще одним етапом змін. Після переходу в інший магазин на посаду касирки, вона отримала шанс продовжити кар’єрне зростання та стала адміністратором.
«Керівництво магазину постійно заохочувало мене до того, щоб розвиватись, рухатись кар’єрними сходами. Вони буквально наполягали, щоб я спробувала, та постійно підтримували. Завдяки цьому я теж повірила в себе та зрештою довела собі, що можу прекрасно впоратись з обов’язками керівника», — ділиться Тетяна.
За пів року вона вже працювала заступницею керуючого, а через два роки стала керуючою магазину. Опанувати необхідні навички — від менеджменту до soft skills — допоміг проєкт «Кухня талантів». Протягом навчання Тетяні допомагали ментори — експерти, які спеціалізуються на різних аспектах управління персоналом. Це рекрутери, спеціалісти з оцінки компетенцій, кваліфіковані тренери та куратори магазинів.
Для Тетяни Мніх цей проєкт став не лише кроком до кар’єрного росту, але й важливою частиною її професійного шляху. Вона вірить, що кожен співробітник, який прагне розвитку, може знайти свою дорогу в компанії, і не треба боятися робити перший крок.
«Наш куратор часто каже «Першою чергою доведи собі, що ти можеш». Я так і зробила. Раджу всім пробувати, відкривати в собі нові можливості. Головне — бути впевненими в собі, і при цьому не соромитись просити про допомогу», — розповідає Тетяна.
Попереду у Тетяни чимало роботи — повноцінно зануритись у роботу та налагодити процеси, підвищувати ефективність та працювати над збільшенням продажів.
«Кухня талантів» — це унікальна програма для внутрішнього розвитку співробітників, яка орієнтована на те, щоб кожен учасник міг розкрити свій потенціал у ролі лідера. Програма охоплює різні аспекти професійного зростання: від розвитку «м’яких» навичок до управління командою та вирішення стратегічних завдань. Участь у «Кухні талантів» дозволяє працівникам отримати знання та навички, які допомагають їм ефективно виконувати свої обов’язки, а також підвищують впевненість у власних силах.
З моменту запуску «Кухні талантів» понад 140 співробітників вже скористалися можливістю взяти участь у програмі. Деякі з них успішно завершили навчання та отримали бажані адміністративні ролі. Цей процес продовжує набирати обертів, адже проєкт активно допомагає новим фахівцям здобувати професії, про які вони мріяли.