All Retail
Опубліковано

Чорна п’ятниця в «Алло»: онлайн-продажі перевищили офлайн

Той самий головний розпродаж року зі знижками до 70% тривав цього року в «Алло» з 22 листопада по 1 грудня. В цей час українці купували інноваційну техніку, гаджети та інші бажані товари легко і без стресу для гаманця.

Чорна п’ятниця в «Алло» завершилася з високими показниками: обсяг продажів перевищив показники Чорної п’ятниці 2023 року на 10%, середній чек зріс на 35%, а кількість чеків збільшилася на 70% проти середини листопада. Частка онлайн-продажів в «Алло» зросла до рекордних 52% (+6 п.п.). Зменшилася доля покупок серед чоловіків та зросла доля покупок серед жіночої аудиторії (+6 п.п.). Цьогоріч збільшився попит на енерготовари, тоді як торік клієнти найбільше купували побутову техніку.

Середній чек зріс на 35% та становив 5 тис. грн

Середній чек акційного періоду Чорної п’ятниці зріс на 35% проти середини листопада та на 33% якщо порівнювати 29.11-1.12 до вихідних 14-16 листопада 2024 року. І хоча його сума залишилася на рівні минулого року — близько 5 тисяч гривень, кількість чеків зросла на 70% проти середини листопада та на 25% проти Чорної п’ятниці 2023 року.

Обсяги продажів збільшилися в усіх товарних категоріях, але найбільше зростання продемонстрували зарядні станції — у понад 5 разів порівняно з серединою листопада. Також у понад тричі зросли продажі павербанків, товарів для геймінгу та телевізорів. Найдорожчим акційним товаром, який придбали в «Алло» за цей час, став дизельний генератор COVAX KDE12STAF за 169 999 гривень, на другому місці за вартістю — ноутбук Lenovo Legion Pro 7 16IRX9H за 160 999 гривень. Цього року споживацькі пріоритети схожі на Чорну п’ятницю 2022 року: збільшився попит на товари, які допоможуть пережити блекаут, як-то зарядні станції, павербанки, генератори.

Кількість замовлень у застосунку «Алло» зросла на 150%

Цього разу клієнти «Алло» активно замовляли товари у застосунку. Трафік у період розпродажу зріс на 50% проти попереднього тижня та на 38% проти Чорної п’ятниці минулого року, а кількість замовлень виросла на 150% проти середини листопада та на 55% проти Чорної п’ятниці минулого року. Пік покупок у застосунку припав на п’ятницю, 29 листопада. Цього дня застосунком скористалися 62% чоловіків та 38% жінок, найактивнішими виявилися користувачі у вікових категоріях 35-44 та 25-34 роки: на них припало відповідно 30% та 25%.

Пік трафіку у роздрібній мережі — 29 листопада

В офлайн-мережі «Алло» пікові години покупок також припали на п’ятницю, 29 листопада — з 17 до 18 години. Трафік зріс на 45%, а найвідвідуванішими стали магазини у Києві, Дніпрі, Харкові, Одесі та Львові, причому працювали вони навіть за відсутності електроенергії.

Загалом 60% зареєстрованих клієнтів віддали перевагу офлайн-магазинам мережі, а 40% замовляли товари на сайті та у мобільному застосунку. Найбільше покупок було здійснено у Києві, Дніпрі, Львові, Кривому Розі, Запоріжжі та Одесі. Майже 60% всіх покупок Чорної п’ятниці припало на клієнтів у віці 21-50 років, крім того, майже на 6 п.п. проти торішніх показників (66% чоловіків, 34% жінок) зросла загальна доля покупок, які робили жінки, але чоловіки все одно купували більше за жінок — 60% та 40% відповідно.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або