«ФораCafe» — суббренд для відділу готової їжі мережі
Мережа «Фора» представила «ФораCafe» — суббренд, який об’єднує випічку та готову їжу в магазинах. Гостям пропонують піцу, гарячі страви, сендвічі, салати та обіди to go.
До створення айдентики долучилася креативна агенція Taktika, адже цей проєкт потребував побудови суббренду з нуля і мав стратегічні цілі.
В айдентиці «ФораCafe» Taktika орієнтувалася в першу чергу на аудиторію суббренду та основну айдентику «Фора», яку агенція попередньо оновила.
«ФораCafe — бренд орієнтований на молодь, його люди завжди в русі й тому не мають часу на готування. Тож перед нами стояло завдання зберегти риси айдентики основного бренду, але знайти візуальні прийоми, які б передавали його більш розслаблений настрій», — Валерія Дубич, дизайнерка Taktika.
У логотипі до основної плашки «Фора» додано напис «Cafe» у рукописному шрифті, щоб підкреслити концепцію «життя у русі». Кольори «ФораCafe» залишилися з основного бренду, доповнившись ще однією парою — червоним і темно-червоним.