All Retail
Опубліковано

Іміджева колаборація: Даша Астаф’єва у новій рекламній кампанії NOVUS

Мережа NOVUS презентувала новий рекламний ролик із зірковою амбасадоркою — Дашею Астаф’євою. Кампанія присвячена фестивалю власних марок «Щедрі знижки, бо своє», який триватиме з 23 січня до 5 лютого. Головна ідея ролика — не лише заохотити до вигідних покупок, а й нагадати про важливість благодійності.

Соціальна складова: продовження історії допомоги через покупки

У новому ролику Даша Астаф’єва тримає в руках цукор ТМ NOVUS і закликає підсолодити боротьбу разом із власною маркою мережі. Ця кампанія стала другою частиною історії, що почалася у 2024 році. Тоді NOVUS запустив першу серію в підтримку благодійної ініціативи «Воля»: Даша Астаф’єва пропонувала «насолити ворогу» за допомогою Соледарської солі «Воля», весь прибуток з якої мережа передавала на дрони для передової.

У продовженні рекламної кампанії у 2025 році, акцент зроблено вже на цукрі ТМ NOVUS. Як і в першій частині — з благодійною метою. Адже з кожного проданого товару власної марки 1 гривня спрямовується на підтримку українських військових — 3 ОШБР. Завдяки ініціативі з власною маркою вже передано 21 млн грн, які пішли на закупівлю автомобілів, антидронових рушниць і приладів нічного бачення.

Ця ідея продовжує об’єднувати клієнтів NOVUS у спільній справі, показуючи, як кожна покупка може наближати перемогу.

"Ми в NOVUS завжди шукаємо способи зробити більше для наших клієнтів і країни, — коментує директор з маркетингу мережі Максим Бєлов. — У цій рекламній кампанії ми вирішили об’єднати два важливих аспекти: вигідні покупки та реальну допомогу нашим захисникам. Даша Астаф’єва чудово передала наш меседж — якість, смак і благодійність можуть йти пліч-о-пліч".

Фестиваль власних марок: вигода для клієнтів

Рекламна кампанія стала іміджевим підсиленням фестивалю власних марок, де на продукцію ТМ NOVUS діятимуть знижки до 45%. Мережа двічі на рік влаштовує двотижневі фестивалі ВТМ, аби ближче познайомити клієнтів з асортиментом, який представлений у всіх ключових категоріях. До слова, назва власної марки компанії співзвучна з назвою мережі, і як стверджують у NOVUS, відповідає найвищим стандартам якості, адже всі виробники продукції проходять ретельний відбір і регулярний аудит. За словами Максима Бєлова, купівля ВТМ мережі — це гарна нагода для покупців не лише отримати якісні товари за доступними цінами, а й стати частиною великої справи.

"Ми хочемо, щоб клієнти розуміли: обираючи продукцію ТМ NOVUS, вони підтримують наших військових. Це не просто покупки — це конкретна допомога тим, хто боронить країну", — додає директор з маркетингу.

Даша Астаф’єва як обличчя кампанії

"Це вже друга наша колаборація з Дашею Астаф’євою. В першій серії Даша закликала купляти ту саму СІЛЬ, яка перетворювалася на дрони на передовій. Зараз — запрошує «підсолодити боротьбу» з товарами ТМ NOVUS, наприклад, купити цукор, чай або смачний зефір. Даша — наш амбасадор добрих справ, відома та сильна особистість, яка має непохитну активну позицію та з першого дня допомагає військовим. Разом ми знову зможемо зібрати вагому суму на підтримку військових", — пояснює Марія Коршикова, директорка департаменту управління брендом та комунікаціями.

Фестиваль власних марок NOVUS — це приклад того, як бізнес може бути соціально відповідальним навіть у найскладніші часи. Завітайте до супермаркетів NOVUS, обирайте товари власної марки та підтримайте спільну справу.

×

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або