Пошта майбутнього: «Нова пошта» запускає відділення самообслуговування
У відділеннях самообслуговування «Нової пошти» клієнти можуть повністю автономно відправляти та отримувати посилки.
За перші два місяці роботи «відділення майбутнього» № 26 у Києві клієнти самостійно надіслали та отримали 12 880 відправлень, скориставшись цифровими помічниками.
Переваги відділення:
- Швидкий пошук посилки — через мобільний застосунок або за номером телефону.
- Зручна оплата — прямо на місці через POS-термінал.
- Миттєве отримання посилки — стелаж підсвічується, а комірка відкривається автоматично — усього за 30 секунд.
Найближчим часом мережа таких інноваційних відділень розшириться — 10 нових точок самообслуговування відкриють у Київській області.