
Відділ маркетингу «Алло» очолила Тетяна Корнієнко
Тетяна Корнієнко стала директоркою з маркетингу «Алло». Відтепер під її контролем перебуватимуть всі маркетингові функції, включно зі стратегією, бюджетом та ефективністю маркетингових каналів.
Тетяна Корнієнко, директорка з маркетингу «Алло»
Маркетинг «Алло» з березня перейшов під керівництво Тетяни Корнієнко, екс-CМО зоомагазинів MasterZoо та екскерівниці відділу маркетингових комунікацій мережі магазинів Comfy.
«Тетяна підсилить наш топменеджмент та допоможе компанії залишатися серед лідерів українського е-commerce. Завдяки своєму досвіду та комплексному баченню вона реалізує комунікацію щодо оновлення бренду та нової стратегії Алло. Наразі важлива задача вибудувати план маркетингу щодо категорії „Інновау“ — доступних інноваційних товарів, які полегшують життя та побут. Ми пропонуємо українцям інновації, щоб спростити повсякдення», — зазначає Максим Раскін, СЕО ГК «Алло».
Тетяна понад 20 років працює у ритейлі та орієнтована на результат. Вона два роки керувала маркетингом мережі магазинів зоотоварів та 14 років працювала у мережі електроніки. В її багажу — управлінський досвід у національних багатоканальних роздрібних компаніях, а також унікальна експертність в розробці та впровадженні ефективних маркетингових і комунікаційних стратегій, робота з клієнтською базою, створення омніканальних дисконтних програм та промоциклів, вибудовування безшовних маркетингових процесів. Вона якнайкраще знає і розуміє, як працює ритейл загалом та магазин зокрема.
«Перед Алло постали доволі амбітні цілі. Для їхнього досягнення є потужна команда, ідеї, інноваційні продукти, бажання поліпшувати та спрощувати життя українців, готовність до змін, зростання та нарощування ефективності. Саме це мене і привело в компанію. Гадаю, буде цікаво і не сумно. Точно знаю, що роботи буде багато. Дякую команді за довіру», — коментує Тетяна Корнієнко, директорка з маркетингу Алло.
В «Алло» нещодавно здійснили ребрендинг: оновили позиціонування, брендбук, слоган та стиль. «Відкрий Алло — закрий питання» — каже новий слоган маркетплейсу. У фокусі уваги також і мобільний застосунок «Алло», промоакції та вигідні пропозиції для клієнтів.