All Retail
Опубліковано

Ринок торгівельного обладнання України: очікування та реальність

Сучасні реалії українського ритейлу вимагають від виробників торгівельного обладнання більшої гнучкості. Якщо розглядати поточні пропозиції з точки зору великих роздрібних мереж, то картина здається досить цілісною. Але для малого бізнесу (особливо, для підприємців, які бажають відкрити невелике кафе або магазин), вибір обладнання є досить обмеженим.

Після закінчення війни саме малий бізнес отримає значний імпульс для розвитку. Вже сьогодні необхідно замислюватись над тим, як будуть виглядати заклади малого ритейлу майбутнього.

Роздумами поділився Сергій Скупяк, технічний фахівець ритейлу, керівник відділу обладнання мережі "Пчілка маркет".

Чого не вистачає?

Насамперед, відчувається нестача компактних рішень. Якщо підприємець вирішив відкрити кафе або невеликий магазин, то вибір обладнання (особливо це стосується холодильних вітрин), часто обмежується пропозиціями китайських виробників. Перш за все це позначається на якості обладнання. В більшості випадків обладнання що пропонується на ринку, не завжди відповідає стандартам, і споживачу доводиться миритись з цим, оскільки альтернативи просто немає.

Така ж сама ситуація стосується і стелажів. У випадку з невеликими магазинами або кафе, підприємці часто стикаються з тим, що не можуть знайти достатньо різноманітні рішення, які б задовольняли їх вимоги в умовах обмеженого простору. Малий бізнес вимагає більш компактних і багатофункціональних рішень, які допоможуть максимально ефективно використовувати простір та ресурси.

Очікування та реальність

Через соціальні мережі

або

Через соціальні мережі

або